تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 شهریور 1401 - 8:45
کد خبر : 3979

تجهیز آمبولانس‌ها به دوربین در فاز تحقیقاتی/لزوم حساسیت به صدای خودروهای امدادی

تجهیز آمبولانس‌ها به دوربین در فاز تحقیقاتی/لزوم حساسیت به صدای خودروهای امدادی
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: تجهیز آمبولانس‌های پایتخت به دوربین در فاز تحقیقاتی است.

به گزارش نسیم صبا:سردار سید کمال هادیانفر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دو پروژه «کوچه نجات» و «تجهیز آمبولانس‌های پایتخت به دوربین» اظهار کرد:‌ پلیس پروژه ای را تحت عنوان «کوچه نجات» یا «کوچه حیات» دنبال می‌کند که در واقع پروژه مناسبی است و اگر اتفاق بیفتد نتیجه خوبی در تسریع زمان رسیدن خودروهای امدادی به درمانگاه‌ها، محل وقوع حوادث و خدمت رسانی به شهروندان دارد.

وی اظهار کرد: در وهله اول مردم باید در این خصوص توجه لازم را داشته باشند. آمبولانسی که در طول مسیر مصدوم یا بیماری را جا به جا می‌کند، ثانیه و لحظه برایش اهمیت بسیاری دارد و این زمان برای تیم‌های امدادی وقت طلایی محسوب می‌شود؛ مردم هم لطف می‌کنند هم بر اساس وظیفه و هم آنچه که در آیین نامه بر آن تاکید شده راه را برای خودروهای امدادی باز می‌کنند تا به راحتی عبور کنند اما گاهی هم رانندگان بی مبالاتی و بی توجهی می‌کنند و شاهد هستیم که به خودروهای امدادی راه نمی‌دهند.

رئیس پلیس راهور فراجا ادامه داد: باید فرهنگ سازی مناسبی در این حوزه انجام شود و مردم ما به این باور برسند؛ چرا که در آیین نامه هم به این موضوع تاکید شده و افرادی که گواهینامه می‌گیرند به این قوانین آشنا هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.