تاریخ انتشار : یکشنبه 11 دی 1401 - 8:11
کد خبر : 7148

تجمع بزرگ راهیان مقاومت ۱۳ دی ماه در کرمان برگزار می‌شود

تجمع بزرگ راهیان مقاومت ۱۳ دی ماه در کرمان برگزار می‌شود
فرمانده سپاه ثارالله کرمان از برگزاری تجمع بزرگ راهیان مقاومت در روز ۱۳ دی ماه در کرمان خبر داد.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، سردار محمد علی نظری ظهر شنبه در همایش مکتب سلیمانی با بیان اینکه دو برنامه شاخص در روز ۱۳ دی ماه در شهر کرمان داریم، گفت: یکی از برنامه‌ها در مصلی انجام می‌شود که با حضور تمامی جهادگران و خادمیاران سلیمانی است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: برنامه دوم اجتماع و پیاده روی راهیان مقاومت توسط مردم ولایتمدار حاج قاسمی است از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه از چهار راه عصای سفید واقع در خیابان زریسف آغاز می‌شود که تجمع مردم از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد.

وی افزود: برنامه‌های خیلی خوبی با حضور مداح کشور حاج مهدی رسولی در محل تجمع تجدید میثاق با حاج قاسم خواهیم داشت و بعد از آن حرکت به سمت گلزار شهدا به صورت پیاده روی برگزار می‌شود.

سردار نظری با بیان اینکه ما در این ایام روزانه پیش بینی حضور بالغ بر بیست هزار نفر زائر از خارج از استان داریم، تصریح کرد: اما روزانه آمادگی ارائه خدمات به صد هزار زائر از خارج از استان را داریم و ستادهای مردمی و دستگاه‌های اجرایی آمادگی دارند، مسئله پذیرایی و اسکان زائران حاج قاسم را حل کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد: از همه مردم حاج قاسم دوست و رهرو شهدا دعوت می‌کنیم در مراسم اجتماع بزرگ و پیاده روی، در روز سیزدهم دی ماه، روز شهادت سپهبد شهید سلیمانی شرکت کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.