تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 آذر 1401 - 7:34
کد خبر : 6488

تاکید آیت‌الله رئیسی بر توجه به عدالت در پرداخت‌ها به کارکنان دولت/ پرداخت حقوق کارکنان دولت در سال آینده بر اساس میزان بهره‌وری صورت گیرد

تاکید آیت‌الله رئیسی بر توجه به عدالت در پرداخت‌ها به کارکنان دولت/ پرداخت حقوق کارکنان دولت در سال آینده بر اساس میزان بهره‌وری صورت گیرد
رئیس جمهور تعدادی از اعضای دولت را مامور کرد راهکارهای پرداخت حقوق بر اساس میزان بهره‌وری و کیفیت کار و ارائه خدمت را تهیه کنند تا در بودجه سال آینده لحاظ شود.

به گزارش نسیم صبا:هیئت دولت در جلسه فوق‌العاده صبح روز سه‌شنبه که به ریاست رئیس جمهور برگزار شد، ادامه رسیدگی به لایحه بودجه سال آینده کل کشور را در دستور کار قرار داد و تبصره‌های دیگری از این لایحه را بررسی کرد.
آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در این جلسه با تاکید بر لزوم توجه به عدالت در پرداخت‌ها به کارکنان دولت در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور، گفت: تامین معیشت و رفاه کارکنان دولت در بودجه سال آینده باید بر مبنای ایجاد توازن و اصل بهره‌وری صورت گیرد.
دکتر رئیسی تعدادی از اعضای دولت را مامور کرد به سرعت راهکار پرداخت حقوق بر اساس میزان بهره‌وری و کیفیت کار و ارائه خدمت را تهیه کنند تا در بودجه سال آینده لحاظ شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.