تاریخ انتشار : دوشنبه 22 اسفند 1401 - 7:48
کد خبر : 9024

بیش از ۲۰۰ هزار دانش آموز کرمانی به همیاران گاز استان کرمان پیوستند

بیش از ۲۰۰ هزار دانش آموز کرمانی به همیاران گاز استان کرمان پیوستند
در پی امضای تفاهم نامه همکاری فی مابین شرکت گاز کرمان و اداره کل آموزش و پرورش این استان، با اجرای طرح همیار گاز در مدارس بیش از 200 هزار دانش آموز کرمانی به جمع همیاران گاز اضافه شدند.

به گزارش نسیم صبا:منوچهر فلاح در تشریح خبر فوق گفت: با استقبال مدیران، معلمان و شهروندان کرمانی، طرح همیار گاز در ۶ شهرستان استان کرمان اجرا و دانش آموزان در آموزشی چهره به چهره، با کاربردی ترین اصول ایمنی و مصرف بهینه انرژی آشنا شدند که در پی آن شمار همیاران گاز استان کرمان به بیش از ۲۰۰ هزار نفر رسید.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با تاکید بر اهمیت والای آموزش و نهادینه کردن الگوی مصرف بهینه انرژی؛ افزود: از مهمترین اهداف این طرح در فرهنگ سازی و آموزش مفاهیم و قواعد مصرف انرژی و رعایت الگوی مصرف در بین خـانواه ها از طریق دانش آموزان، مدیران و مربیان آموزشی در سال ۱۴۰۱ بوده است.
وی با بیان اینکه این طرح با حضور ۲۹ کارشناس در مدارس استان و توزیع بسته های فرهنگی در مدت ۴ ماه اجرا شد، ادامه داد: در راستای کاهش حوادث گاز، دانش آموزان، آموزش های لازم در مورد مصرف صحیح و بهینه انرژی دریافت می کنند تا با انتقال این اطلاعات به خانواده ها و دوستان خود؛ کارشناسان شرکت گاز را در نهادینه کردن فرهنگ اصلاح الگوی مصرف و کاهش حوادث ناشی از استفاده نا بجا از گاز و وسائل گاز سوز فراهم نمایند.
فلاح از طراحی و توزیع بیش از ۳۰ هزار دفتر منقش به مطالب ایمنی و مصرف بهینه، با محتوای اهمیت و جایگاه گاز طبیعی و نحوه مصرف ایمن و بهینه آن، در بین دانش آموزان خبر داد و گفت: توزیع کتابچه استفاده ایمن و بهینه از گاز طبیعی، لوازم التحریر و اعطای کارت همیار گاز در راستای ترغیب دانش آموزان به انتشار مطالب آموخته شده با معرفی ایشان به عنوان همیاران گاز از دیگر اقدامات لازم در راستای حضور پر شور و مثمر ثمر دانش آموزان در این برنامه فرهنگی بوده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان در پایان افزود: برپایی مداوم این دوره های آموزشی در سطح مدارس و آموزشگاه های کشور بدون شک موجب فرهنگ سازی در زمینه ایمنی شده و کاهش حوادث ناشی از گاز طبیعی و بهینه سازی مصرف سوخت را در پی خواهد داشت، امیدواریم در ادامه هم بتوانیم گام‌های موثری در راستای ترویج این فرهنگ مهم برای رشد، سلامت و شکوفایی هرچه بیشتر جامعه و میهن اسلامی ایران برداریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.