تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 فروردین 1401 - 22:02
کد خبر : 1365

بیش از ۴۷ هزار مسافر نوروزی در ستادهای فرهنگیان کرمان اسکان یافتند

بیش از ۴۷ هزار مسافر نوروزی در ستادهای فرهنگیان کرمان اسکان یافتند
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: از ابتدای فعالیت ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان در این استان تاکنون ۱۳ هزار و ۲۸۵ خانوار شامل ۴۷ هزار و ۸۷۱ نفر، معادل ۱۲۹ هزار و ۲۴۹ نفر روز مسافر در ستادهای این استان اسکان یافته اند.

به گزارش نسیم صبا: رضا رضایی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از مدارس محل اسکان میهمانان نوروزی در شهر کرمان افزود: آمار اسکان مسافران نوروزی در ستادهای آموزش و پرورش کرمان نسبت به آمار مدت مشابه در سال ۹۸، حدود ۲۵ درصد کاهش داشته است.

وی اظهار داشت: در شبانه روز گذشته ۲ هزار و ۷۳۲ خانوار شامل ۹ هزار و ۸۶۸ نفر و معادل ۲۶ هزار و ۶۳۶ نفر روز در ستادهای اسکان فرهنگیان استان کرمان پذیرش شده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان تصریح کرد: حفظ کرامت و منزلت اجتماعی، میهمانان نوروزی اولویت اصلی آموزش و پرورش این استان در ستادهای اسکان است.
رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش کرمان همزمان در چهارمین روز از فروردین ۱۴۰۱، ضمن بازدید از ستاد اسکان نوروزی در شهر کرمان و چند مدرسه محل اسکان میهمانان نوروزی، از نزدیک در جریان روند اسکان فرهنگیان در ایام نوروز، قرار گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این بازدید ضمن بررسی و ارزیابی وضعیت اسکان و نحوه ارائه خدمات به مسافران فرهنگی، اظهار داشت: مسئولان و عوامل ستاد اسکان فرهنگیان در استان کرمان، باید با استفاده از تمام ظرفیت های موجود، برای میزبانی مناسب و در شان جامعه فرهنگیان، اهتمام ورزن

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.