تاریخ انتشار : جمعه 20 اسفند 1400 - 9:56
کد خبر : 1065

بیش از ۲ هزار کتاب بین کودکان مناطق محروم جنوب کرمان توزیع شد

بیش از ۲ هزار کتاب بین کودکان مناطق محروم جنوب کرمان توزیع شد

مدیر خیریه دارالکرام شعبه جیرفت از توزیع ۲ هزار و ۱۰۰ کتاب در قالب طرح کتاب خوانی بین کودکان و نوجوانان مناطق محروم هفت شهرستان جنوبی استان کرمان خبر داد. به گزارش نسیم صبا:محمدحسین افشار شبانگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کتاب های اهدایی به کودکان و نوجوانان جنوب کرمان

مدیر خیریه دارالکرام شعبه جیرفت از توزیع ۲ هزار و ۱۰۰ کتاب در قالب طرح کتاب خوانی بین کودکان و نوجوانان مناطق محروم هفت شهرستان جنوبی استان کرمان خبر داد.

به گزارش نسیم صبا:محمدحسین افشار شبانگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کتاب های اهدایی به کودکان و نوجوانان جنوب کرمان به انتخاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خریداری شده است

وی با بیان اینکه پرورش اندیشه کودکان و نوجوانان مناطق محروم جنوب کرمان در دستور کار قرار این خیریه گرفته است، گفت: رویکرد خیریه دارلکرام در راستای رفع محرومیت مناطق جنوب کرمان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: این رویکرد جدید خیریه دارالکرام شامل اجرای طرح کتاب خوانی با رویکرد پرورش اندیشه این قشر است و این طرح با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تهران برنامه ریزی شده است.

افشار از هدف گذاری طرح کتاب خوانی با رویکرد پرورش فکری در سه نوبت خبر داد و گفت: کودکان و نوجوانان مناطق محروم در هر نوبت به مدت سه ماه برای مطالعه کتاب ها زمان دارند.

وی افزود: جامعه هدف طرح پس از این مدت سه ماهه برداشت خود را از کتاب ها گزارش کرده و وارد فاز بعدی می شوند.

مدیرخیریه دارالکرام شعبه جیرفت هدف از اجرای طرح کتاب خوانی در مناطق محروم جنوب کرمان را پرورش اندیشه و هوش کودکان و نوجوانان مناطق محروم جنوب کرمان برشمرد و موضوع کتاب های توزیع شده را هوش و تست عنوان کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.