تاریخ انتشار : شنبه 5 شهریور 1401 - 5:31
کد خبر : 3659

بهادری جهرمی: دولت هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد

بهادری جهرمی: دولت هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد
سخنگو و رییس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: هیچگونه برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین در دستور کار دولت نیست و قیمت بنزین افزایش پیدا نمی‌کند.

به گزارش نسیم صبا از ایرنا علی بهادری جهرمی روز جمعه در حاشیه نشست فعالان فرهنگی لرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به شایعه افزایش قیمت بنزین تصریح کرد: به همه خبرنگاران رسانه‌های شرکت‌کننده در نشست‌های خبری وکالت دادم که در هر زمانی و هر لحظه‌ای از شبانه‌روز که شایعه افزایش قیمت بنزین را شنیدند یک خبر اختصاصی از زبان بنده بزنند و بگویند که سخنگوی دولت تکذیب کرد.

وی افزود: قانون دولت را به اجرای کالابرگ الکترونیک مکلف کرده‌ ‌و دولت هم اعلام کرد که زیرساخت‌های این کار را آماده می‌کند، اما تا زمانی که زیرساخت‌ها فراهم شود یارانه را به‌صورت نقدی واریز می‌کند.

وی ادامه داد: دولت به‌سبب شوک افزایش قیمتی یارانه ۲ ماه را یک جا واریز کرد و برنامه دولت هم همین بود که بعد از این مدت، یارانه را به‌صورت ماهانه واریز کند.

بهادری‌جهرمی گفت: اقتصاددانان در تحلیل شوک تورمی بین هفت تا ۱۱درصد تحلیل می‌کردند که تورم ایجاد کند نه اینکه قیمت‌ها ۱۱درصد افزایش پیدا کند، چون تورم این حوزه فقط در بخش خوراکی است، یعنی افزایش قیمت اقلام خوراکی بیشتر شده و این سیاست نباید تأثیری بر قیمت سایر اقلام بگذارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.