تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 خرداد 1402 - 7:16
کد خبر : 10358

برگزاری همایش بزرگ قوه قضاییه در اول تیرماه سال جاری

برگزاری همایش بزرگ قوه قضاییه در اول تیرماه سال جاری
رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به برگزاری همایش بزرگ قوه قضاییه در نخستین روز از تیرماه سال جاری، گفت: این همایش به عنوان برنامه محوری بزرگداشت هفته قوه قضاییه در استان کرمان برگزار می شود.

به گزارش نسیم صبا:حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در نشست شورای قضایی استان کرمان افزود: برای هفته قوه قضاییه باید برنامه ریزی ویژه ای جهت برگزاری طرح هر مسجد یک حقوقدان صورت گیرد و در اجرای این طرح باید از ظرفیت تمامی مدیران قضایی استان استفاده شود.

وی با اشاره به این مطلب که میز خدمت قضایی به مناسبت هفته قوه قضاییه در گلزار شهدای کرمان نیز برگزار می گردد، اظهارداشت: در هفته قوه قضاییه همچنین برنامه هایی از جمله دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، برگزاری مصاحبه های مطبوعاتی رییس کل دادگستری استان کرمان و سایر مدیران قضایی استان، عطرافشانی گلزار شهدا، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه توسط رییس کل دادگستری استان کرمان و دیدار مردمی رییس کل و اعضای شورای قضایی استان برگزار می گردد.

وی ادامه داد: تبلیغات محیطی و شهری، شرکت در برنامه های رادیویی و تلویزیونی، ملاقات عمومی رییس کل دادگستری با ایثارگران و جانبازان، حضور در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیرماه، اهدای خون و آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد از دیگر برنامه های بزرگداشت هفته قوه قضاییه در استان کرمان به شمار می رود.

وی تصریح کرد: متناظر برنامه های پیش بینی شده در مرکز استان جهت بزرگداشت هفته قوه قضاییه، در شهرستان ها نیز این برنامه ها اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

وی تاکید کرد: باید از فرصت های موجود در هفته قوه قضاییه برای ارائه گزارش به رسانه ها و افکار عمومی درباره عملکرد دستگاه قضایی استفاده شود.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان نیز گفت: دادگستری کل استان کرمان برنامه های بزرگداشت سالروز ولادت امام رضا (ع)، سالروز رحلت امام خمینی (ره)، سالروز قیام ۱۵ خرداد و … را تدوین کرده و این برنامه ها بر اساس برنامه زمانبندی تدوین شده، اجرایی خواهند شد.

محمدباقر اسلامی به برنامه های هفته قوه قضاییه نیز اشاره و بیان کرد: برنامه ریزی منظم برای رسیدگی به پرونده های کثیرالشاکی و اعلام آن به حوزه معاونت اول به همراه تعداد پرونده های کثیرالشاکی در این راستا انجام شده است.

وی تصریح کرد: بازدید مقامات قضایی از شرکت های دانش بنیان و بنگاه های تولیدی در جهت شناسایی و حل مشکلات آنها و برنامه ریزی برای اجرای برنامه ها متناسب با هر یک از عناوین روزهای هفته قوه قضاییه نیز در هفته قوه قضایی انجام خواهد شد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان تاکید کرد: برنامه محوری بزرگداشت هفته قوه قضاییه، برگزاری گردهمایی بزرگ استانی دستگاه قضایی در نخستین روز از تیرماه سال جاری است.

وی ادامه داد: در هفته قوه قضاییه سال جاری برنامه های متعدد و گسترده ای در استان کرمان اجرایی خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.