تاریخ انتشار : جمعه 16 اردیبهشت 1401 - 10:48
کد خبر : 1808

برگزاری جلسه نرخ گذاری میوه و تره بار شهرستان کرمان

برگزاری جلسه نرخ گذاری میوه و تره بار شهرستان کرمان
جهت برقراری آرامش در بین مردم با تاکید بر نظارت دقیق بر بازار و رصد قیمت ها به صورت مستمر و برای ممانعت از افزایش غیرقانونی و بی ضابطه قیمت ها باید کنترل و نظارت مستمر وجود داشته باشد.

به گزارش نسیم صبا:سیدحامد میرحسینی، معاون برنامه ریزی فرمانداری کرمان در جلسه نرخ گذاری میوه و تره بار شهرستان گفت: تامین به موقع کالاهای اساسی مورد نیازمردم، قیمت گذاری کالاها و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهمترین وظایف ستاد تنظیم بازار است که این اقدامات در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام گیرد
وی گفت: جهت برقراری آرامش در بین مردم با تاکید بر نظارت دقیق بر بازار و رصد قیمت ها به صورت مستمر و برای ممانعت از افزایش غیرقانونی و بی ضابطه قیمت ها باید کنترل و نظارت مستمر وجود داشته باشد.
میرحسینی خاطرنشان کرد: باید با نظارت دقیق از عرضه میوه و تره بار به صورت چند نرخی در شهرستان جلوگیری نماییم. در شرایط تحریم و تورم حاکم بر فضای اقتصادی کشور لازم است همه ی دست اندرکاران، اعم از مسئولان دولتی و عرضه کنندگان میوه و تره بار (عمده و خرده فروش) با همکاری یکدیگر میوه با کیفیت را با قیمت مناسب به دست مصرف کنندگان برسانند.
همچنین در این جلسه مقرر گردید: ظرف چند روز آینده اکیپ های گشت و نظارت بر فروشندگان میوه و تره بار در سطح شهر فعال گردند. این اکیپ ها شامل بازرسانی از اتحادیه، فرمانداری، جهادکشاورزی و بسیج باشند و در صورت رؤیت هر گونه تخلف با فرد خاطی برابر قانون برخورد لازم صورت گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.