تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1401 - 6:02
کد خبر : 8607

برگزاری شصت و نهمین کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان در استان کرمان

برگزاری شصت و نهمین کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان در استان کرمان
دكتر خصالي معاون توسعه بازرگاني استان گفت: در جلسه كارگروه ساماندهي گندم، آرد و نان استان مقرر گرديد، با توجه به اجراي مرحله سوم طرح هوشمندسازي يارانه نان، شناورسازي سهميه آرد نانوايان و ضرورت اتصال تمامي كارت خوان­ هاي نانينوي نصب شده در نانوايي­ ها به شبكه و عدم وقفه در استفاده از كارت خوان­ ها به دليل عدم آنتن دهي و يا آنتن دهي ضعيف، قطعي ارتباط و ... و سرعت بخشيدن به پشتيباني كارت خوان­ ها توسط بانك سپه، تأكيد گرديد

شبه گزارش نسیم صبا:وی افزود:شعب بانک سپه در تمامی شهرستان­ها، حداقل ۱۰ تا ۲۰ دستگاه کارت خوان سالم جهت پشتیبانی دراختیار داشته باشند و در اسرع وقت، نسبت به رفع مشکلات اعلام شده از طرف نانوایی­ ها اقدام نمایند.

وی گفت: مقرر گردید تمامی نانوایانی که از سهمیه آرد یارانه­ ای استفاده می­کنند اما تاکنون به دلایل مشکلات انحصار وراثت و عدم تطابق اطلاعات سامانه ­های سیما و نانینو و یا سایر مشکلات، مدارک خود را کامل ننموده و موفق به نصب کارت خوان جدید نانینو در محل نانوایی نشده­اند، فقط تا پایان اسفندماه فرصت دارند نسبت به رفع مشکلات و نصب کارت­خوان اقدام نمایند. شایان ذکر است درصورت عدم اقدام تا پایان اسفندماه سال جاری، مسئولیت قطع سهمیه آرد یارانه­ ای آن­ها در سیستم نانینو برعهده نانوا و اتحادیه نانوایان شهرستان مربوطه می­باشد.

وی در ادامه افزود: در راستای برنامه ­ریزی و انجام اقدامات لازم برای تأمین و حمل به موقع آرد دوره فروردین سال ۱۴۰۲، از تاریخ ۲۳/۱۲/۱۴۰۱ شروع و به تبع آن دوره خرید و فروش آرد اسفندماه ۱۴۰۱ دوروز زودتر از موعد مقرر و در تاریخ ۲۲ اسفند پایان می­ یابد، لذا دوره­ های بعدی خرید آرد (اردیبهشت ۱۴۰۲ و …) طبق روال قبل از ۲۵ هرماه شروع خواهد شد. موضوع توسط کارگروه­ های ساماندهی گندم، آرد و نان شهرستان­ها مدنظر قرار گیرد و اطلاع رسانی لازم به نانوایان توسط اتحادیه­ های نانوایی شهرستان­ها در هفته جاری صورت پذیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.