تاریخ انتشار : یکشنبه 8 اسفند 1400 - 16:32
کد خبر : 769

کلنگ احداث مدرسه ۲۴ کلاسه خیرساز در روستای شرف آباد از توابع شهر کرمان به زمین زده شد

کلنگ احداث مدرسه ۲۴ کلاسه خیرساز در روستای شرف آباد از توابع شهر کرمان به زمین زده شد
کلنگ احداث مدرسه ۲۴ کلاسه روستای شرف آباد با زیر بنای ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به زمین زده شد.

طی مراسمی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مسئولان و خیران، کلنگ احداث مدرسه ۲۴ کلاسه خیر ساز در روستای شرف آباد از توابع شهر کرمان به زمین زده شد.
به گزارش نسیم صبا:رضا رضایی در آیین کلنگ زنی این مدرسه خیرساز ضمن تبریک هفته تربیت اسلامی و سالروز تأسیس امور تربیتی بر توجه ویژه به فعالیت های تربیتی و پرورشی در مدارس تاکید کرد.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد مدارس احداث شده در چند سال اخیر در استان توسط خیرین احداث شده اند از شکل‌گیری نهضت مدرسه سازی در استان توسط خیرین خبر داد.

رضایی از ساخت ۱۳۰ مدرسه توسط اتاق بازرگانی کرمان با همکاری موسسه مهر گیتی در استان خبر داد و افزود: با پیگیری های صورت گرفته در دو ماه اخیر و بر اساس مصوبه شورای آموزش و پرورش سرانه فضای آموزشی استان طی سه سال آینده به سرانه میانگین کشوری می رسد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان ضمن تقدیر و تشکر از ستاد فرمان اجرایی امام خمینی ره گفت: ۷۶ مدرسه توسط ستاد اجرایی امام خمینی ره در استان تا کنون ساخته شده و قرار براین شده که این ستاد در تمامی شهرستان ها و مناطق استان مدارس جدید بر اساس نیاز احداث کند.

بر پایه این گزارش، کلنگ احداث مدرسه ۲۴ کلاسه روستای شرف آباد با زیر بنای ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به زمین زده شد.

گفتنی است: آیین کلنگ زنی این مدرسه ۲۴ کلاسه با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مسئولان و خیران در روستای شرف آباد از توابع شهر کرمان برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.