تاریخ انتشار : شنبه 21 آبان 1401 - 6:37
کد خبر : 5695

ایجاد ظرفیت برای صنایع فاقد گاز استان کرمان بیش از تعهد مصوب سال

ایجاد ظرفیت برای صنایع فاقد گاز استان کرمان بیش از تعهد مصوب سال
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 162 هزار متر مکعب بر ساعت برای صنایع فاقد گاز استان کرمان ظرفیت سازی صورت گرفته است

به گزارش نسیم صبا:منوچهر فلاح در خصوص این خبر افزود: از آنجایی که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری سال ۱۴۰۱ «سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی» نام گرفته است، همواره گازرسانی و ایجاد ظرفیت گاز برای صنایع و واحدهای تولیدی از اولویت های اصلی شرکت گاز استان کرمان می باشد.
وی ادامه داد: خوشبختانه در ۶ ماه ابتدای سالجاری با پشتکار و همت همکاران شرکت توانسته ایم بیش از ۱۶۲ هزار مترمکعب بر ساعت برای صنایع فاقدگاز استان ظرفیت سازی کنیم و از تعهد سالیانه که برابر با ۷۵ هزار متر مکعب بر ساعت بوده است پیشی بگیریم.
به گفته فلاح تا پایان شهریور ماه سال جاری بیش از ۱۳۰۰ واحد صنعتی شامل هزار و چهارده صنعت جزء و ۳۰۰ صنعت عمده در استان کرمان گازدار گردیده است.
فلاح در پایان با تاکید بر اهمیت تامین پایدار سوخت، بیان کرد: با توجه به آغاز فصول سرد سال از همشهریان محترم تقاضا داریم با مصرف بهینه گاز در بخش های مشتریان عمده و مشترکین جزء ما را در امر خدمت رسانی مطلوب یاری نموده تا انشاالله شاهد هیچگونه قطعی گاز نباشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.