تاریخ انتشار : شنبه 31 اردیبهشت 1401 - 6:09
کد خبر : 1959

امتحانات نوبت دوم مدارس در کرمان به صورت حضوری برگزار می‌شود

امتحانات نوبت دوم مدارس در کرمان به صورت حضوری برگزار می‌شود
- مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: امتحانات نوبت دوم تمامی پایه‌های تحصیلی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

به گزارش نسیم صبا:رضا رضایی در گردهمایی مسئولان سنجش ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان گفت: امتحانات نوبت دوم تمامی پایه‌های تحصیلی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه سنجش ملاک خروجی نظام تعلیم و تربیت است خاطر نشان کرد: موفقیت دانش آموزان در امتحانات نهایی، جشنواره فرهنگی و المپیادهای علمی ملاک ارزیابی ادارات آموزش و پرورش هستند که در پایان هر سال ادارات بر اساس این شاخص‌ها ارزیابی شده و به صورت نموداری به اطلاع مردم رسانده می‌شود.

رضایی با بیان اینکه آموزش و پرورش سرمایه دارترین دستگاه اجرایی کشور است خاطر نشان کرد: باید با برنامه ریزی و استفاده از فکر و نظر صاحبنظران تعلیم و تربیت در راستای استفاده مؤثر از ظرفیت‌ها جهت افزایش کارایی و کار آمدی برنامه ریزی شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه هزینه در آموزش و پرورش سرمایه گذاری است بیان کرد: توانمند سازی مالی و افزایش درآمدهای پایدار در آموزش و پرورش ضروری است.

رضایی با تاکید بر ایجاد زمینه لازم روحی و روانی برای دانش آموزان جهت شرکت در امتحانات پایان سال تحصیلی گفت: باید بهترین مدارس برای حوزه‌های امتحانی انتخاب شود.

وی توجه به دستور العمل های بهداشتی، وضعیت سرمایشی و گرمایشی محل حوزه‌های امتحانی و هماهنگی با ادارات برق جهت عدم قطعی برق را در زمینه برگزاری امتحانات ضروری دانست و بازدید میدانی منظم از حوزه‌های امتحانی و حوزه‌های تصحیح تاکید کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.