تاریخ انتشار : شنبه 16 مهر 1401 - 5:14
کد خبر : 4617

افتتاح دو اقامتگاه بوم گردی در کوهبنان کرمان

افتتاح دو اقامتگاه بوم گردی در کوهبنان کرمان
مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کوهبنان از افتتاح ۲ اقامتگاه بوم‌گردی در روستای جور و بخش طغرالجرد این شهرستان خبر داد.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، مهدی احمدی افزود: واحد اقامتی شهریار جور و درب قلعه طغرالجرد به ترتیب با حجم سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد تومان و یک و نیم میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید و برای ۱۱ نفر نیز شغل ایجاد شد. افتتاح دو اقامتگاه بوم گردی در کوهبنان کرمان

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کوهبنان با اشاره به اینکه ۱۱ اقامتگاه بوم‌گردی در این شهرستان وجود دارد افزود: با راه‌اندازی این ۲ اقامتگاه ۷۵ تخت به ظرفیت اقامتی شهرستان افزوده شد که می‌تواند تعداد بیشتری از گردشگران را میزبانی کند.

وی بیان کرد: راه‌اندازی اقامتگاه‌های بوم‌گردی علاوه بر ایجاد درآمد و شغل به حفظ، احیا و ارتقای فرهنگ روستاها نیز کمک شایانی می‌کند.

احمدی خاطرنشان کرد: ایجاد زیرساخت‌های گردشگری از ضروریات صنعت گردشگری به شمار می‌رود و با توجه به این موضوع وزارت میراث‌فرهنگی برای حمایت از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری بسته‌های حمایتی متفاوتی را در نظر گرفته است که علاقه مندان می‌توانند برای سرمایه‌گذاری از این تسهیلات استفاده کنند.

لینک خارجی لینک داخلی افتتاح دو اقامتگاه بوم گردی در کوهبنان کرمان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.