تاریخ انتشار : یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 - 11:32
کد خبر : 1914

اعمال افزایش فوق العاده معلمان بازنشسته در طرح همسان سازی حقوق

اعمال افزایش فوق العاده معلمان بازنشسته در طرح همسان سازی حقوق
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، افزایش حقوق ومزایای ویژه برای بازنشسته‌های فرهنگی را منوط به اجرای طرح همسان سازی حقوق دانست.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، رضا حاجی پور صبح یکشنبه در آئین تجلیل از معلمان نمونه و منتخب استانی و شهرستانی آمل در پاسخ به پرسش یکی از بازنشسته‌های فرهنگی گفت: البته اکنون این موضوع در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی مطرح و جزئیات آن در حال بررسی است.

وی افزود: صراحتاً وشفاف اعلام کنم، موضوع اصلی در افزایش حقوقی بازنشسته‌های فرهنگیان بحث تأمین مالی ومنابع مشخص برای پرداخت آن است که باید از سوی دولت پیش بینی و مشخص شود.

وی اضافه کرد: قطعاً کمیسیون آموزش و تحقیقات ونیز مجلس شورای اسلامی در دوره سیزدهم به طور جدی طرح همسان سازی حقوق همه دستگاه‌های اجرایی را پیگیری خواهد کرد.*

تلاش کمیسیون آموزش مجلس کم کردن حاشیه‌ها بود

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی دربخش دیگری با بیان اینکه تلاش جدی این کمیسیون در دو سال سپری شده از مجلس سیزدهم کم کردن حاشیه‌ها دراین کمیسیون بوده است، گفت: خوشبختانه در طول ۲ سال خدمت در کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس شورای اسلامی در حوزه آموزش و پرورش و آموزش عالی کشور تلاش بر این بود که حاشیه نداشته باشیم.

حاجی پوری افزود: در حوزه انتخابیه درشهرستان آمل به هیچ عنوان نه خودم و اطرافیانم اجازه دخالت در انتخاب و عزل و نصب‌ها نخواهم داد.

نماینده مردم شهرستان آمل در مجلس شورای اسلامی، به جایگاه مهم و ارزشمند معلمان در امر تعلیم وتربیت نسل آینده کشور در ایران اسلامی اشاره کرد وافزود: مسئولان حاصل کار معلمان هستند و باید در جایگاه تربیتی آنها از پایه و مدارس بسیار کار شود.

حاجی پور یادآورشد: تأثیرگذاری وتاثیرپذیری دانش آموزان از معلمان بیشتر از پدر و مادر هست و از این رو باید احساس مسؤولیت و مسؤولیت پذیری و امیدواری به آینده را در بین دانش آموزان تقویت کنند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.