تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 فروردین 1402 - 7:11
کد خبر : 9807

استاندار کرمان:استان کرمان در نهضت ملی مسکن رتبه۱۰ کشوری را داراست.

استاندار کرمان:استان کرمان در نهضت ملی مسکن رتبه۱۰ کشوری را داراست.
استاندار کرمان در جمع خبرنگاران گفت: وجود 40 هزار نفر حاشیه نشین در شهر کرمان گرفتاری جدی به وجود آورده است این در حالی است که در شهر کرمان به نسبت برخی شهرها توسعه صنعتی اتفاق نیفتاده است.

به گزارش نسیم صبا:محمد مهدی فداکار در ادامه گفت:استان شدن جنوب کرمان در هییت دولت تصویب شده و تکمیل این فرایند منوط به تصویب مجلس شورای اسلامی است که لایحه آن هنوز به مجلس ارایه نشده است.
وی در خصوص سرمازدگی باغات پسته استان کرمان افزود:در سال جاری ۷۵۰هزار لیتر گازوییل در شهربابک جهت جلوگیری از سرمازدگی توزیع شده است.
فداکار با اشاره به اینکه در حجاب بگیر و ببند وجود ندارد گفت:در مساله حجاب بگیر و ببندی وجود ندارد و تنها تذکر لسانی داده میشود که عده ای با تذکر اصلاح می شوند.
وی در خصوص اجرای پروژه فاضلاب استان کرمان اظهار داشت:چون سرمایه گذاری طولانی مدت است و بایستی شرکتهای بزرگ صنعتی پای کار بیایند و بایستی توجه داشت که تصفیه آب فاضلاب ارزان تر از انتقال آب از دریاست.
استاندار کرمان در خصوص آمار تصادفات در طرح نوروزی امسال استان کرمان گفت:تصادفات درون شهری۵۳درصد و فوتی های تصادفات درون شهری ۵۶ درصد کاهش داشته است همچنین فوتی های برون شهری نیز امسال به نسبت سال گذشته ۳۲نفر کمتر بوده است.
فداکار در ادامه خاطر نشان ساخت:استان کرمان در نهضت ملی مسکن رتبه ۱۰کشوری را داراست و در برخی از شهرهای استان مساکن به صورت ویلایی و در شهر کرمان نیز به صورت آپارتمان احداث خواهد شد.
وی در خصوص تاریکی شهر کرمان عنوان کرد:در ابتدای سال گذشته توافقی میان شرکت توزیع برق شمال و شهرداری جهت ایجاد روشنایی شهرانجام شد که به دلیل مشکلاتی این پروژه انجام نشد و قول داده اند که از اردیبهشت ماه سال جاری این پروژه آغاز شود که اجرای این پروژه نیز ۲۰میلیارد تومان برآورد
شده است.

ویکتوریا بادفر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.