تاریخ انتشار : سه شنبه 20 دی 1401 - 8:42
کد خبر : 7416

ارسال لایحه برنامه هفتم و جداول بودجه به مجلس به‌زودی/ به هیچ وجه کسری بودجه نداریم

ارسال لایحه برنامه هفتم و جداول بودجه به مجلس به‌زودی/ به هیچ وجه کسری بودجه نداریم
رییس سازمان برنامه و بودجه از ارسال جداول لایحه بودجه ۱۴۰۲ به مجلس در هفته جاری خبر داد و گفت: لوایح برنامه هفتم و بودجه در کوتاه‌ترین زمان به مجلس ارسال می‌شود.

«به گزارش نسیم صبا:سید مسعود میر کاظمی» روز دوشنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار اقتصادی ایرنا، در واکنش به خبرسازی برخی رسانه‌ها از کسری ۴۰۰ هزار میلیاردبه تومانی، اظهار داشت: کسانی که می‌گویند کسری بودجه ۴۰۰ هزار میلیارد تومانی داریم اطلاعاتشان غلط است، به هیچ‌وجه کسری نداریم.

وی افزود: امسال اولین سالی است که عملکرد با قانون بودجه تطبیق دارد و ۹۵ درصد تحقق منابع داریم.

رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به توافق دولت و مجلس برای اینکه ابتدا لایحه بودجه ۱۴۰۲ به مجلس ارائه شود و بعد برنامه توسعه هفتم، گفت: در این باره نوسان داشتیم، البته هر دو لایحه را در کوتاه‌ترین زمان به مجلس ارسال می‌کنیم.

میر کاظمی توضیح داد: لایحه بودجه شرکت‌های دولتی در اول آبان ‌ماه تحویل مجلس شد، اما اعلام وصول نشد؛ همچنین تبصره‌ها، منابع و مصارف را که قرار بود به صورت دو مرحله‌ای تدوین شود را نیز به مجلس ارسال کردیم.

وی بیان داشت: جداول لایحه بودجه ۱۴۰۲ نیز این هفته تقدیم مجلس می‌شود.

به گزارش ایرنا، سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رییس جمهوری امروز درباره برنامه لوایح هفتم توسعه و بودجه گفت: رییس مجلس معتقد است ابتدا باید لایحه برنامه هفتم توسعه به مجلس تحویل داده شود و پس از آن، تکلیف لایحه بودجه مشخص خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.