تاریخ انتشار : سه شنبه 15 شهریور 1401 - 8:03
کد خبر : 3853

احداث ۱۹ هزار مترمربع فضای اداری جدید در دادگستری استان کرمان

احداث ۱۹ هزار مترمربع فضای اداری جدید در دادگستری استان کرمان
معاون، مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل استان کرمان در حاشیه بازدید از ساختمان در حال احداث دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی دو پروژه عمرانی در شهرستان رفسنجان آغاز شده است که اولین پروژه مربوط به احداث دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان در زمینی به مساحت ۷ هزار مترمربع است که ساختمان آن در سه طبقه و با زیربنای ۳ هزار و ۶۵۰متر ساخته خواهد شد.

به گزارش نسیم صبا:محمد حسین زاده کافی با بیان اینکه احداث این پروژه در سال ۱۴۰۰ آغاز شده است، گفت: میزان پیشرفت این ساختمان ۵۰ درصد است.

وی اضافه کرد: پروژه ساخت ساختمان شورا‌های حل اختلاف شهرستان رفسنجان نیز با زیربنای هزار و ۴۰۰ مترمربع نیز در حال انجام است.

زاده کافی با اشاره به این مطلب که مجموع فضای اداری موجود دادگستری کل استان کرمان ۱۱۰ هزار مترمربع است، اظهارداشت: ۱۹ هزار مترمربع فضای اداری نیز در دست انجام است.

وی خاطرنشان کرد: احداث پروژه های ساختمانی در دستگاه قضایی در راستای تکریم مراجعان و ایجاد فضا‌های اداری مناسب و در شان همکاران قضایی و اداری انجام می شود.

گفتنی است رییس کل دادگستری کرمان به همراه معاون منابع انسانی و امور فرهنگی، معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی، معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان، رئیس حوزه قضایی و دادستان رفسنجان نیز طی چندروز گذشته از پروژه‌ ساختمان در حال احداث دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان بازدید کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.