تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آذر 1401 - 7:40
کد خبر : 6452

اجرای طرح پایش مصرف گاز طبیعی در ادارات و اماکن دولتی در استان کرمان

اجرای طرح پایش مصرف گاز طبیعی در ادارات و اماکن دولتی در استان کرمان
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: همزمان با برودت هوای استان و افزایش مصرف گاز طبیعی، به منظور جلوگیری از هدررفت گاز و بهره مندی بدون وقفه کلیه مصرف کنندگان در سراسر استان، نحوه مصرف گازدر ادارات و سازمان های دولتی پایش می شود.

به گزارش نسیم صبا: منوچهر فلاح افزود: از ابتدای آذرماه سال جاری بازرسان شرکت گاز استان با مراجعه منظم به ادارات، سازمان ها و نهادهای دولتی به پایش و کنترل دمای مصرف گاز طبیعی این اماکن پرداخته و در صورت رعایت نکردن الگوی مصرف بهینه یا دمای رفاه (دمای ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد)، از سرویس خارج نکردن سیستم های گرمایشی خارج از وقت اداری و تعطیلات، عدم استاندارد سازی موتورخانه ها، در مرحله اول اخطار کتبی و در مراحل بعدی اقدام قانونی در جهت قطع گاز انجام خواهند داد.
فلاح ادامه داد: ادارات و سازمان ها ملزم به رعایت کردن دمای رفاه و بهینه کردن سیستم های گرمایشی خود هستند و بایستی نسبت به روشن کردن سیستم گرمایش یک ساعت قبل از شروع به کار اداره و خاموش کردن آن یک ساعت قبل از اتمام ساعت اداری اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: با ورود به فصول سرد سال و افزایش مصرف گاز طبیعی رعایت الگوی مصرف بهینه و صرفه جویی بسیار حائز اهمیت است به همین دلیل از کلیه مشترکین در استان درخواست می شود تا با رعایت الگوی مصرف بهینه، شرکت گاز استان را در ارائه خدمات بیش از پیش همراهی کنند .
فلاح در پایان یادآور شد: هدف از تمامی این اطلاع رسانی ها، بازدیدهای حضوری و مکاتبات در سطح ادارات استان، جلب توجه عمومی به ضرورت رعایت دمای ۱۸ تا ۲۱ درجه (دمای رفاه) و بهره مندی همه هم وطنان از گرمایش مورد نیاز گاز طبیعی در روزهای سرد زمستانی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.