تاریخ انتشار : شنبه 5 فروردین 1402 - 8:00
کد خبر : 9312

آمادگی‌های ارتش به حد اعلای خود رسیده است

آمادگی‌های ارتش به حد اعلای خود رسیده است
- فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: آمادگی‌های ارتش به حد اعلای خود رسیده و هم‌رزمان بنده در جای جای اقیانوس‌ها و دریاها حضور چشمگیری دارند

به گزارش نسیم صبا از مهر، امیر دریادار شهرام ایرانی عصر روز جمعه در آئین برگزاری محفل انس با قرآن کریم کارکنان ارتش که در مرز بین‌المللی شلمچه برگزار شد، در جمع خبرنگاران «خرمشهر» را نماد مقاومت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: در اینجا شهدای بسیاری برای حفظ نظام تقدیم کشور شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش بر افزایش توان و اقتدار ارتش تاکید کرد و گفت: این افزایش سبب می‌شود تا دشمن نتواند هیچگاه بخواهد حتی اندازه یک ذره علیه کشور اقدام شومی را مرتکب شود.

وی تصریح کرد: قطعاً آمادگی‌های ارتش کشور در حد اعلای خود رسیده و هم‌رزمان بنده در جای جای اقیانوس‌ها و دریاها حضور چشمگیری دارند و این حضور همان نماد افتخار و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: آنچه امروز در عرصه‌های مختلف تقدیم می‌کنیم، چیزی جز توان و اقتدار داخلی نظام جمهوری اسلامی ایران نیست که پایه آن بر اساس جوانان بنا شده است.

وی تاکید کرد: باید با مشارکت جوانان گام‌های مهم‌تر و بیشتری را در حوزه‌های مختلف برداریم تا اقتدار ایران بیش از پیش به جهانیان نشان داده شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: حضور ما در آب‌های جهان پیامش این است که خواستار صلح و دوستی هستیم و دست گرم همه کشورهایی را که احترام مردم ایران را نگه می‌دارند، حتماً خواهیم فشرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.