تاریخ انتشار : شنبه 23 مهر 1401 - 5:27
کد خبر : 4853

آلومینیوم در یک نیمه کار مس را یکسره کرد؛ هفته‌ تلخ کرمانی‌ها تکمیل شد

آلومینیوم در یک نیمه کار مس را یکسره کرد؛ هفته‌ تلخ کرمانی‌ها تکمیل شد
- آلومینیوم در یک نیمه ۲ گل به مس کرمان زد تا به سه امتیاز دیگر خانگی دست پیدا کرده و هفته‌ تلخ نمایندگان استان کرمان را تکمیل کند.

به گزارش نسیم صبا ازایرنا، تیم‌های آلومینیوم اراک و مس کرمان از ساعت ۱۷ روز جمعه در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان مهدی رحمتی با ۲ گل به برتری دست یافتند.

آلومینیوم از همان ابتدا برای پیروزی و رسیدن به گل وارد زمین شده بود. آنها خیلی زود به هدف خود دست یافتند. حرکت خوب هانسل زاپاتا از سمت راست با ضربه‌ای که به تیر اصابت کرد همراه شد. در ادامه بازیکنان مس با دستپاچگی توپ را از روی خط دور کردند اما کمی آنطرف‌تر محمود قائد رحمتی از راه رسید و در دقیقه ۱۶ دروازه‌ نسبتا خالی را باز کرد تا حساب کار یک بر صفر شود.

حملات نماینده‌ استان مرکزی ادامه پیدا کرد و بازهم با موفقیت همراه بود. قائدرحمتی این بار در قامت پاس گل‌ دهنده ظاهر شد. پاس رو به بیرون او به علیرضا نقی‌زاده رسید و هافبک باتجربه آلومینیومی‌ها با شوتی که در بین راه به احسان حسینی برخورد کرد و ارتفاعش زیاد شد؛ گل دوم تیمش را در دقیقه ۳۰ به ثمر رساند تا فاصله ۲ تیم ۲ برابر شود.

در نیمه دوم شاگردان فرزاد حسین‌خانی برای جبران گل خورده تلاش زیادی کردند اما دفاع منسجم آلومینیوم و قدرت اداری بازی‌ بالای آنها باعث شد تا گلی رد و بدل نشود و تیم اراکی با همان ۲ گل بر حریف تازه لیگ برتری شده خود غلبه کند.

آلومینیوم با ثبت سومین برد خود ۱۲ امتیازی شد و به رده‌ نهم جدول رده‌بندی صعود کرد. در سوی مقابل مس کرمان بازهم شکست خورد تا ۶ امتیازی بماند و در جایگاه نازل چهاردهم بایستد. در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر هر سه تیم استان کرمان مقابل رقبای خود شکست خوردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.