به گزارش نسیم صبا:منوچهر فلاح در ادامه گفت: انجام این ممیزیها شامل مدیریت کیفیت ۹۰۰۱:۲۰۱۵ISO، مدیریت ریسک ۳۱۰۰۰:۲۰۱۸ ISO، خطوط راهنمای ایزو ۱۰۰۱۵:۲۰۱۹ ISO، رسیدگی به شکایات مشتریان ۱۰۰۰۲:۲۰۱۸ ISO، سنجش رضایت مشتریان ۱۰۰۰۴:۲۰۱۸ ISOبوده است.
وی افزود: شرکت گاز استان برای ایجاد تفکر سیستمی، نگاه فرآیندی، ارتباطات صحیح همکاران، تمرکز بر ارائه خدمات با کیفیت بالا به ذینفعان، جلب رضایت حداکثری ذینفعان و ایجاد فرهنگ بهبود مستمر در جهت تحقق اهداف استراتژیک شرکت، اقدام به بروزرسانی سیستمهای مدیریتی و انجام ممیزی نموده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان بیان کرد: استانداردسازی فرآیندها، بروزرسانی شناسنامه فرآیندها، بروزرسانی شاخصهای شرکت، خط مشی و … از دیگر اهداف استقرار سیستمهایمدیریتی و انجام ممیزی است.
فلاح به دیگر اقدامات در راستای سیستمهای مدیریتی و انجام ممیزیها اشاره کرد و یادآور شد: انجام کلیه فرآیندهای شرکت طبق الزامات ذکر شده و با تمرکز به جلب رضایت حداکثری ذینفعان بصورت مستمر بوده که باعث افزایش بهرهوری و ایجاد ارزش افزوده در عملکرد شرکت میباشد.