تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 اردیبهشت 1402 - 8:28
کد خبر : 10022

ایستادگی ملت فلسطین و سوریه شرایط را به نفع مقاومت تغییر داده است

ایستادگی ملت فلسطین و سوریه شرایط را به نفع مقاومت تغییر داده است
رئیس جمهور گفت: ایستادگی ملت فلسطین و سوریه شرایط را به نفع مقاومت تغییر داده است و امروز رژیم صهیونیستی از همه زمان‌ها ضعیف‌تر است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور کشورمان که به سوریه سفر کرده است، در مراسمی که در حرم مطهر حضرت زینب (س) برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: ۱۲ سال توطئه و فتنه کردند و پول‌های حرام را به گروه‌های تروریستی و داعش خوراندند و با استفاده از رسانه‌های امپراطوری فعال علیه ملت مظلوم سوریه، کودکان را کشتند و زنان را بی خانمان کردند اما با وجود این جنایات هولناک امروز سوریه سرافراز ایستاده است.

رییس جمهور افزود: امروز سوریه مقاوم و سرافراز ایستاده و ننگ ابدی برای دشمنان اسلام و مجاهدان راه‌خدا ماند.

وی ادامه داد: اما در کنار جنایات ۱۲ ساله آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در سوریه و عراق صفحه نورانی مقاومت، ایستادگی و دفاع از حریم ولایت و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی قرار دارد. آن روزی که سوریه و عراق مورد تهاجم تکفیری‌ها قرار گرفت برخی شرایط را درست تحلیل نکردند اما مقتدای ما امام خامنه ای این جریان را به درستی شناخت که این جریان و جنایت صهیونیستی است و با تحلیل درست در مقابل تکفیری‌ها جبهه مقاومت را ایجاد کرد.

رئیسی تصریح کرد: من از طرف ملت ایران صمیمانه از دولت و ملت سوریه به دلیل مقاومت تقدیر و تشکر می‌کنم که با بصیرت به درستی در برابر این فتنه ایستادند.

رئیس جمهور گفت: ایستادگی ملت فلسطین و سوریه شرایط را به نفع مقاومت تغییر داده است و امروز رژیم صهیونیستی از همه زمان‌ها ضعیف‌تر است. امروز ابتکار عمل در دست مردم مقاوم است و رژیم صهیونیستی بسیار آسیب پذیر است.

وی تاکید کرد: سیاست جمهوری اسلامی حمایت از ملت‌های مظلوم بوده و خواهد بود و ما در کنار ملت مقاوم فلسطین و سوریه بوده و خواهیم بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.