تاریخ انتشار : یکشنبه 8 اسفند 1400 - 17:05
کد خبر : 798

گل‌محمدی: از ۲۰ بازیکنی که خواستم یک نفر هم جذب نشد/ باید اختلاف با صدر را جبران کنیم

گل‌محمدی: از ۲۰ بازیکنی که خواستم یک نفر هم جذب نشد/ باید اختلاف با صدر را جبران کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه از سال گذشته تا کنون از ۲۰ بازیکنی که خواستم حتی یک نفر هم جذب نشد. جذب بازیکن ازبکستانی هم به وضعیت فعلی تیم برمی گردد. به گزارش نسیم صبا ازایرنا، یحیی گل‌محمدی امروز یکشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل مس رفسنجان در هفته بیستم لیگ

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه از سال گذشته تا کنون از ۲۰ بازیکنی که خواستم حتی یک نفر هم جذب نشد. جذب بازیکن ازبکستانی هم به وضعیت فعلی تیم برمی گردد.

به گزارش نسیم صبا ازایرنا، یحیی گل‌محمدی امروز یکشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل مس رفسنجان در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی خیلی مهم و حساسی را با توجه به وضعیت جدول پیش رو داریم و امتیازاتی که نسبت به تیم صدرنشین عقب هستیم را باید جبران کنیم. شرایط جدول به شکلی است که برای قهرمانی باید درصد زیادی از بازی‌های باقی مانده را پیروز میدان باشیم.

وی افزود: باتوجه به بازی سخت هفته گذشته مقابل گل‌گهر، سعی کردیم خوب ریکاوری کنیم و از نظر روحی و بدنی آمادگی لازم را برای دیدار فردا داشته باشیم. تیم مس از تیم‌های خوب لیگ است. فکر می‌کنم نتایج و بازی‌های خوب مس نشان می‌دهد که تیم خوب و باکیفیتی است که بازی را برای ما سخت خواهد کرد ولی باید به یک چیز توجه کنیم و به دنبال یک هدف باشیم که آن هم کسب سه امتیاز است. تلاش و تمرکز زیاد می‌تواند به ما کمک کند که سه امتیاز خانگی را کسب کنیم. از اهمیت این سه امتیاز آگاه هستیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با تقویم فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا و احتمال این که ممکن است ایران نماینده ای در لیگ قهرمانان فصل بعد نداشته باشد، گفت: ما فوتبالیست‌ها و مربیان وقتی در لیگ برتر تلاش می‌کنیم برای این است که به آسیا برسیم و خودمان را در آن‌جا نشان دهیم و سطح بالاتری از فوتبال را تجربه کنیم. همه دوست دارند در آن مسابقات باشند. قطعا این روند باعث بهبودی و افزایش اعتبار بازیکنان و مربیان می‌شود. این که سال بعد سهمیه‌ای برای لیگ قهرمانان آسیا نداریم، خبر خوبی برای فوتبال ما نیست و فکر می‌کنم فقط باید برای ارتقا جایگاه و قهرمانی در لیگ برتر مبارزه کنیم.

وی در مورد جذب شهرزود تیموروف مهاجم ازبکستانی که عملکرد خوبی در گلزنی نداشته است، خاطرنشان کرد:‌ آمار این بازیکن بد نبوده است. او جوان است و به تیم ملی کشورش هم دعوت شد. گزینه هایی که از اول فصل معرفی شدند جذبشان سخت بود یا گران بودند. البته خیلی از آنها نیز می شد جذب شوند که با سهل انگاری جذب نشدند. بیشتر به خاطر مشکلات مالی باشگاه بود که نتوانستیم در نقل و انتقالات فعال باشیم. پنجره بسته و شکایت ها نیز کار باشگاه را سخت کرده بود.

سرمربی پرسپولیس افزود:‌ از پارسال تا الان ۲۰ بازیکن خواستم ما حتی یک دونه هم جذب نشد. اگر تلاش بیشتری می‌شد می توانستیم بازیکنان بهتری بگیریم. در شرایطی هستیم باید تقویت شویم. نفراتی که بیرون هستند یا مصدوم هستند یا کیفیت خوبی ندارند و بدون تیم هستند و حتی ۶ ماه است تیم ندارند. این بازیکنان نمی توانند کمکی کنند. بازیکن ازبک نکات مثبتی دارد اما تجربه بازی در تیم های بزرگ را ندارد و باید بیاید و وضعیت او را ببینیم. باید با توجه به شرایطی که وجود دارد بازیکن بگیریم و به این همین خاطر به این نتیجه رسیدیم که این بازیکن را جذب کنیم.

وی در رابطه با اینکه او قرار است تست فنی بدهد یا خیر، گفت: یکسری مشکلات وجود داشت. به باشگاه گفتم استعلام بگیرید.

سرمربی پرسپولیس در مورد کری هواداران پرسپولیس برای سربازی رفتن بازیکنان استقلال گفت: باشگاه ما وارد این مسائل نشده است. بحث هواداری ارتباطی به باشگاه ندارد. ما از طرفی باشگاه بازیکنان و مربیان هیچ چیزی نمی توانید پیدا کنید که از طرف باشگاه باشد که نسبت به این موضوع واکنش داشته باشیم. اینکه برای تیم های دیگر چه اتفاقاتی افتاده مهم نیست. اینکه در فضای مجازی چه اتفاقاتی رخ داده به ما ربط پیدا نمی کند. سعی کردیم تمرکزمان روی کار خودمان باشد.

وی در رابطه با اینکه آیا خصوصی سازی سرانجام نهایی می شود یا خیر، گفت: این اتفاق باید زودتر از اینها اتفاق می افتاد و کار به جایی نمی کشید که بخواهند از آسیا حذف شوند. اگر این اتفاق چند سال پیش می افتاد این مشکلات وجود نداشت. در مجموع این مساله اگر انجام شود فکر می کنم بخش زیادی از مشکلات را حل کند.

گل‌محمدی در مورد تغییر شرایط حامد لک و عملکرد نه چندان خوب او در فصل جاری گفت: برای هر بازیکنی ممکن است دوران افت و خوبی وجود داشته باشد. کاری که در این مواقع مربیان باید انجام دهند این است که بیشتر کار کنند و زحمت بکشند تا از آن شرایط خارج شوند. زمانی که در پرسپولیس هستید انتظارات به حق بالا است. همیشه از این انتظارات استقبال کردم و باید بیشترین تلاش را کنیم و این کاری است که بازیکنان و مربیان می توانند انجام دهند.

وی در مورد صحبت های علی پروین که گفته بود یحیی گل‌محمدی مدام ناله می کند، گفت:‌اطلاعی راجب صحبت های پروین ندارم. او از اسطوره های باشگاه پرسپولیس است و حرف های او مهم است. او از مفاخر باشگاه ما است.

گل‌محمدی در مورد اینکه بازیکنان مس رفسنجان پنالتی گیر هستند، تاکید کرد: حریف بازیکنان تکنیکی دارد که این بازیکنان می توانند پنالتی بگیرند. ما باید با تمرکز بازی کنیم و مراقب باشیم. از داوران در هفته های پایانی می خواهم با تمرکز بیشتری سوت بزنند و شجاعت داشته باشند. شرایط فعلی داوران واقعا سخت است. آنها بدون var کار می کنند. به کمیته داوران پیشنهاد می دهم از کمک داوران کنار دروازه استفاده کنند و از آنها می خواهم این اتفاق رخ دهد. به خاطر نبود تماشاگران، تیم‌ها یاد گرفتند با تعداد زیاد روی سکو و نیمکت سر و صدا می کنند و برخی داوران هم تحت تاثیر قرار می گیرند. از داوران می خواهم با شجاعت و دندگی بیشتری قضاوت کنند.

وی در خصوص رقابت با استقلال در قهرمانی گفت:‌ قبلا هم راجب این موضوع صحبت کرده بودم. لیگ مثل ماراتن است و باید تا آخرین لحظه بدوی و خسته نشوی. بازی های آخر لیگ تعیین کننده قهرمان خواهد بود. هفته های زیادی مانده و باید تمرکزمان روی بازی فردا باشد.

تیم فوتبال پرسپولیس روز دوشنبه در هفته بیستم لیگ برتر از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.