تاریخ انتشار : دوشنبه 22 فروردین 1401 - 21:12
کد خبر : 1670

کمیته نظارت بر روند آموزش حضوری مدارس شهر کرمان در اداره کل آموزش و پرورش استان تشکیل شد

کمیته نظارت بر روند آموزش حضوری مدارس شهر کرمان در اداره کل آموزش و پرورش استان تشکیل شد
کمیته نظارت بر روند آغاز حضوری فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس شهر کرمان با حضور معاونان آموزش ابتدایی، متوسطه و تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان و سرگروه های آموزشی تشکیل شد.

به گزارش نسیم صبا: رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی آموزش و پرورش استان کرمان در این جلسه از اهتمام و تلاش های جهادگونه تمامی همکاران آموزش و پرورش استان، به خصوص مدیران و معلمان که برای آموزش های حضوری دانش آموزان، زمینه حضور دانش آموزان را با شادابی و نشاط وصف انگیز در مدارس فراهم کردند، تشکر و قدردانی کرد.

احمد فیروزی افزود: آموزش و پرورش به عنوان پیشران نظام تعلیم و تربیت کشور برای افزایش امید و نشاط با عزمی جدٌی در اجرای آموزش های حضوری گام برمی دارد و این آغاز با تداوم نظارت های مستمر و هدفمند آموزشی و پرورشی، همراه خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا در خصوص آغاز آموزش های حضوری، کمیته نظارت بر روند آغاز فعالیت های حضوری آموزشی و پرورشی مدارس در اداره کل آموزش و پرورش استان با هدف پیشگیری از آسیب های احتمالی و کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی تشکیل شد.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان کرمان افزود: نظارت بایستی قانون مند و ارزش مدار، باعث ایجاد انگیزه، داری خروجی در راستای افزایش کار و فعالیت های آموزشی و پرورشی در مدیران و معلمان مدارس باشد.

فیروزی تأکید کرد: بازدید از آغاز روند حضوری فعالیت های آموزشی و پرورشی، از تمامی مدارس و تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.