تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مهر 1401 - 7:55
کد خبر : 4976

کرمان در روزهای آینده میزبان دادستان کل کشور خواهد بود

کرمان در روزهای آینده میزبان دادستان کل کشور خواهد بود

به گزارش نسیم صبا:حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور در روزهای آینده به منظور شرکت در آیین تکریم و معارفه دادستان های سابق و جدید کرمان میهمان دیار مقاومت جهان اسلام خواهد بود. تجدید میثاق با آرمان های شهدا به ویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، دیدار با نماینده ولی فقیه

به گزارش نسیم صبا:حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور در روزهای آینده به منظور شرکت در آیین تکریم و معارفه دادستان های سابق و جدید کرمان میهمان دیار مقاومت جهان اسلام خواهد بود.
تجدید میثاق با آرمان های شهدا به ویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، شرکت در شورای قضایی استان و حضور در نشست شورای تامین استان از دیگر برنامه های دادستان کل کشور در سفر به استان کرمان خواهد بود.
وی همچنین در این سفر با قضات شهر کرمان دیدار خواهد کرد و در ادامه سفر خود از برخی سازمان های وابسته به دستگاه قضایی بازدید خواهد نمود.

دادستان جدید کرمان با حکم رئیس قوه قضائیه معرفی شد.

بر اساس حکم حجت الاسلام اژه ای، دادستان جدید کرمان معرفی شد، طبق این حکم مهدی بخشی به عنوان دادستان جدید کرمان معرفی و از زحمات دادخدا سالاری قدر دانی شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.