تاریخ انتشار : دوشنبه 11 مهر 1401 - 8:00
کد خبر : 4528

کرمان، پیکر شهید مدافع امنیت زاهدان را درآغوش کشید

کرمان، پیکر شهید مدافع امنیت زاهدان را درآغوش کشید
-پیکر مطهر سردار شهید سید حمیدرضا هاشمی معاون اطلاعات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ظهر روز (یکشنبه) درحالی از طریق فرودگاه کرمان و از مبدا زاهدان وارد زادگاهش شد که زمان تشییع وی با حضور شهروندان صبح فردا دوشنبه اعلام شده است.

به گزارش نسیم صبا ازایرنا، مراسم استقبال از پیکر این شهید امنیت که طی روزهای اخیر در حادثه تروریستی عصر جمعه شهر زاهدان به درجه رفیع شهادت نائل آمد با حضور اقشار مردمی و مسئولان از جمله نماینده ولی فقیه در استان کرمان، استاندار و معاونان وی، جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی و خانواده شهید در فرودگاه بین المللی هاشمی رفسنجانی کرمان برگزارشد.

مراسم وداع با پیکر این شهید عصر امروز پس از نماز مغرب و عشا در مسجد قائم شهر کرمان برگزار خواهد شد.

کرمانی ها فردا دوشنبه ساعت ۸:۳۰ پیکر این شهید مدافع امنیت را از محل حسینیه ثارالله تا چهارراه کاظمی و پس از آن به صورت خودرویی تا گلزار شهدا تشییع خواهند کرد.

پیکر شهید هاشمی فردا پس از تشییع در گلزار شهدا در کنار سایر همرزمانش از جمله سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی آرام خواهد گرفت.

سردار شهید هاشمی‌ معاون اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در درگیری روز جمعه بین تروریست‌ها با عوامل امنیتی و انتظامی در شهر زاهدان به شهادت رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.