تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 خرداد 1401 - 8:51
کد خبر : 2070

کارتخوان‌ نانوایی‌های استان کرمان تعویض می‌شود

کارتخوان‌ نانوایی‌های استان کرمان تعویض می‌شود
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: تعویض کارتخوان‌ نانوایی‌ها در دست اجراست و مقرر شده که بانک سپه در کل کشور کارتخوان‌های جدید را نصب کند.

به گزارش نسیم صبا ازایرنا، رضا سنجری روز سه شنبه و در جلسه ای با حضور سرپرست فرمانداری شهربابک و برخی روسای ادارات شهرستان، افزود: این کارت خوان ها از نظر فیزیکی قابلیت های بسیار بالایی دارند که می تواند به عنوان یک صندوق فروشگاهی کار کند.

وی با بیان اینکه چیزی که الان بسیار اهمیت دارد این است که ما بتوانیم زمینه و بستر نصب این کارتخوان ها را در اسرع وقت در تمام استان فراهم کنیم، افزود: زمانی که کارکنان بانک سپه به واحدهای نانوایی مراجعه کنند و بخواهند این کارتخوان ها را نصب کنند از قبل باید مسئول نانوایی آمادگی آن را داشته باشد.

سنجری با اشاره به نصب کارتخوان ها از هفته آینده در سراسر استان کرمان، تصریح کرد: بهای تمام شده هر کارتخوان برای بانک حدودا ۸ میلیون تومان است که به صورت رایگان در اختیار نانوا قرار می گیرد.

وی با اشاره به این که نصب کارتخوان جدید مربوط به نانوایی هایی است که آرد یارانه ای نوع یک و نوع دو دریافت می کنند و سایر نانوایی ها فعلا در این مرحله مشمول نصب کارتخوان نمی شوند، افزود: در حال حاضر توزیع آرد بین عشایر و روستاییان طبق روال قبل ادامه دارد.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری یادآور شد: تمام کدهای ملی و مشخصات حساب های بانکی عشایر و روستاییان توسط اداره عشایری اخذ شده در اختیار شرکت بازرگانی دولتی قرار گرفته است و برای آنان نیز در مرحله بعد کارت صادر می شود و به شکل دیگری آردشان را تحویل خواهند گرفت.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که کارت خوان ها نصب می شود از نظر سهمیه بندی و قیمت هیچ تغییری در وضعیت نانوایی بوجود نمی آید و نانوایان فقط به جای کارتخوان های قدیمی از کارتخوان های جدید استفاده می کنند.

شهربابک در ۲۴۰ کیلومتری غرب کرمان واقع شده است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.