تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 مرداد 1395 - 8:09
کد خبر : 332

چگونه ردپاها را در گوگل پاکسازی کنیم؟

چگونه ردپاها را در گوگل پاکسازی کنیم؟

به گزارش نسیم صبا: جست‌ و جوهای انجام شده، سایت‌های مرور شده، ویدئوهای مشاهده شده در یوتیوب و بسیاری از موارد دیگر جزو بخش‌هایی است که در این گزارش‌ها وجود دارد و شما می‌توانید در صورت نیاز برای حفظ حریم خصوصی خود و جلوگیری از دسترسی احتمالی دیگر کاربران به آنها نسبت به حذف تمام

به گزارش نسیم صبا: جست‌ و جوهای انجام شده، سایت‌های مرور شده، ویدئوهای مشاهده شده در یوتیوب و بسیاری از موارد دیگر جزو بخش‌هایی است که در این گزارش‌ها وجود دارد و شما می‌توانید در صورت نیاز برای حفظ حریم خصوصی خود و جلوگیری از دسترسی احتمالی دیگر کاربران به آنها نسبت به حذف تمام این گزارش‌ها اقدام کنید.

به سایت گوگل مراجعه کنید.

http://google.com

از بالا سمت راست صفحه روی گزینه Sign in کلیک کرده و به حساب کاربری گوگل خود وارد شوید.

از بالا سمت راست صفحه روی آیکون پروفایلتان کلیک کرده و در ادامه از منوی باز شده گزینه

My Account را کلیک کنید.

در بخش Personal info & privacy روی لینک Manage your Google activity کلیک کنید.

در صفحه جدید بخش My Activity را پیدا کرده و روی لینک GO TO MY ACTIVITY در این بخش کلیک کنید.

در صفحه جدید فهرستی از مجموعه فعالیت‌های انجام شده توسط شما در سرویس‌های مختلف گوگل نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید با کلیک روی آیکون منو (در بالا سمت راست هر بخش قابل مشاهده است) و انتخاب گزینه Delete عملیات حذف هریک از این گزارش‌ها را به‌صورت تک به تک اجرا کنید.

همچنین می‌توانید با استفاده از گزینه filter by date & product، تاریخ یا سرویس گوگلی موردنظرتان را انتخاب کنید و در ادامه پس از به نمایش درآمدن فهرست نتایج، روی آیکون منو در نوار جست‌وجو کلیک کرده و با انتخاب گزینه Delete Results عملیات حذف همه نتایج موجود در گزارش را اجرا کنید.

نکته پایانی این‌که برای حذف همه گزارش‌های ثبت شده کافی است در صفحه اصلی گزارش‌ها روی آیکون منو (سمت چپ آیکون پروفایل) کلیک کرده و Delete Activity by را انتخاب کنید. در ادامه نیز در بخش تاریخ، گزینه All time را انتخاب کرده و با کلیک روی Delete مراحل کار را برای حذف تاریخچه همه فعالیت‌های گوگلی خود ادامه دهید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.