تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 آبان 1401 - 7:41
کد خبر : 5410

پدافند غیرعامل مانعی در مقابل تهدیدات دشمن است

پدافند غیرعامل مانعی در مقابل تهدیدات دشمن است
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان همزمان با شروع هفته پدافند غیرعامل گفت: با گسترش علم و تکنولوژی شاهد هزاران نوع تهدید نوین هستیم و این نشان می دهد باید بیش از پیش به پدافند غیرعامل که مانعی در مقابل تهدیدات دشمن است، اهمیت داد.

به گزارش نسیم صبا: منوچهر فلاح در سخنرانی خود به مناسبت نکوداشت هفته پدافند غیرعامل، بیان کرد: کشور عزیز ما دشمنان زیادی دارد که مرتب در صدد ضربه زدن به ایران هستند لذا باید هوشیاری بالایی داشته باشیم، بخصوص ما که در صنعتی بسیارمهم فعالیت داریم.
وی با اشاره به این سخن ریاست محترم جمهوری که باید برای جنگ های سایبری آماده باشیم، گفت: ما باید خودمان را از نظر ایمنی مرتبا مورد رصد قرار بدهیم و برای پیاده سازی دقیق مبحث پدافند غیرعامل تلاشمان را بیش از گذشته به کار گیریم.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با تاکید بر لزوم اجرای مانورها در فضای کاملا واقعی، افزود: برگزاری مانورهای دقیق بسیار مهم است زیرا با اجرای واقعی مانور هاست که ما میتوانیم از همه نظر آمادگی خود را بسنجیم.
فلاح ضمن اشاره به تجهیزات مدیریت بحران شرکت گاز استان کرمان، ادامه داد: همکاران ما در شرکت در بحث تجهیزات زحمات فراوانی کشیده اند و بحمدالله تجهیزاتی داریم که بعضی از آنها در سطح وزارت نفت، حرف اول را می زند اما این به معنی عالی بودن نیست ما هنوز هم جای پیشرفت داریم.
وی در پایان با اشاره به اینکه در سال گذشته تیم سایبری شرکت گاز استان کرمان توانست بیش از ۹۰ جایگاه عرضه ی سوخت را با موفقیت به حالت عادی برگرداند، گفت: خدا را شاکریم که مجموعه ای قوی گرد هم آورده ایم و لازم می دانم از زحمات همه همکاران فعال در واحدهای مختلف بخصوص واحد HSE، مدیریت بحران، حراست، مهندسی و… در شرکت قدردانی کنم و امیدوارم با تلاش مداوم، بتوانیم بیش از پیش آمادگی مقابله با بحران را داشته باشیم.
در این مراسم محمدعلی علمدار؛ سرپرست پدافندغیرعامل و مدیریت بحران شرکت گاز استان کرمان نیز از ارسال پیامک شامل متن مرتبط با پدافند غیرعامل برای همکاران و مشترکین، برگزاری مانور سطح B با موضوع پدافند غیرعامل در واحد حمل و نقل، تست نفوذ، برگزاری دوره های آموزشی متناسب با موضوعات هفته برای همکاران، برگزاری مسابقه پیرامون موضوع پدافند غیرعامل، انجام تست بین گروه های عملیات یپیشتاز تعمیرات کرمان، برگزاری پیاده روی همگانی، حضور در مدارس سطح شهر جهت آموزش و… به مناسبت نکوداشت هفته پدافند غیرعامل خبر داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.