تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1400 - 10:12
کد خبر : 987

وضعیت نامطلوب سرعت اینترنت در کرمان

وضعیت نامطلوب سرعت اینترنت در کرمان
نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: استیضاح وزیر ارتباطات به دلیل وضعیت نامطلوب تلفن ثابت، تلفن همراه و اینترنت پرسرعت در سطح استان کرمان در دستور کار قرار دارد.

نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: استیضاح وزیر ارتباطات به دلیل وضعیت نامطلوب تلفن ثابت، تلفن همراه و اینترنت پرسرعت در سطح استان کرمان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، محمدرضا پور ابراهیمی در نشست مجمع نمایندگان استان با معاونین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: وضعیت نامطلوب اینترنت پرسرعت در سطح استان کرمان و عدم دسترسی بسیاری از روستاها به اینترنت سوال از وزیر ارتباطات را در دستور کار قرارداده است.

وی ادامه داد: شاخص‌های عملکردی وزارت ارتباطات در استان بیانگر تفاوت فاحش با متوسط کشور است و این وضعیت بسیار نگران کننده می‌باشد که از نظر ما قابل قبول نیست.

وی گفت: در برخی زمینه‌ها بیش از ۱۵ درصد با میانگین کشور فاصله داریم و این موضوع در ارتباط با شاخص‌های عملکردی نشان می‌دهد وضعیت بسیار نامناسب است.

پورابراهیمی با اشاره به وضعیت نامطلوب تلفن ثابت، تلفن همراه و اینترنت پرسرعت در سطح استان کرمان گفت: بسیاری از روستاهای ما فاقد اینترنت برای آموزش یا اینترنت بدون کیفیت نامناسب هستند.

وی تاکید کرد: توافق ما با وزیر ارتباطات دولت سیزدهم این بود در بازه زمانی کوتاه مدت این معضل حل شود و به دلیل عدم رعایت این موضوعات، سوال از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دستور کار قرار گرفته و البته تعدادی از همکاران استیضاح را نیز مطرح کرده‌اند لذا با توجه به این رویکرد عملاً این موضوع می‌تواند مبنای تصمیم گیری قرار گیرد.

وی اظهار داشت: مقرر شد هیئتی از وزارت ارتباطات برای بررسی موضوعات مربوط به شاخص‌ها و اقداماتی که باید انجام شود، به استان کرمان سفر و برنامه پیشنهادی خود را در خصوص شاخص‌های ارتباطی استان نهایی کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.