تاریخ انتشار : یکشنبه 8 اسفند 1400 - 17:13
کد خبر : 804

ورود پیکر مطهر ۷۲ شهید تازه تفحص شده از مرز شلمچه

ورود پیکر مطهر ۷۲ شهید تازه تفحص شده از مرز شلمچه
همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) پیکر مطهر ۷۲ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس از مرز شلمچه وارد خاک ایران اسلامی شد.

همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) پیکر مطهر ۷۲ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس از مرز شلمچه وارد خاک ایران اسلامی شد.
به گزارش نسیم صبا از تسنیم:پیکر‌های مطهر شهدای تازه تفحص شد‌ه دوران دفاع مقدس که در مناطق عملیاتی فکه، مجنون، شرق دجله و شلمچه تفحص شدند ‌وارد کشور می‌شوند.این شهدا در عملیات‌های والفجر مقدماتی خیبر، بدر، کربلای ۵ و تک دشمن در انتهای جنگ به شهادت رسیدند.

سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح امروز در حاشیه مراسم ‌در آیین استقبال از پیکرهای مطهر ۷۲ شهید دفاع مقدس در مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات تفحص شهدای هشت سال دفاع مقدس در مناطق تعیین شده همچنان ادامه دارد.

وی افزود: پیکرهای پاک و مطهر ۷۲ شهید تازه تفحص شده در حالی در سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) به خاک وطن منتقل شد که تعداد آنها با شهدای کربلا برابری می کند.

سردار باقرزاده اظهار داشت: عملیات تفحص و جست و جو برای یافتن این شهدا از اواخر دی ماه امسال تا روز گذشته ( هفتم اسفندماه ) در مناطق عملیاتی فکه، مجنون، شرق دجله و شلمچه ادامه داشت.

فرمانده کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه این رزمندگان در عملیات والفجر مقدماتی، خیبر، بدر ، کربلای پنج و تک دشمن در سال پایانی جنگ به شهادت رسیدند افزود: پیکرهای این شهدا به اهواز منتقل می شود تا کاروان‌های راهیان نور و مسافران نوروزی که برای بازدید مناطق عملیاتی به خوزستان سفر می‌کنند آنها را زیارت کنند.

همزمان با سالروز شهادت امام موسی‌ کاظم (ع) پیکرهای پاک و مطهر ۷۲ شهید دوران دفاع مقدس از طریق مرز بین‌المللی شلمچه وارد کشور ‌شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.