تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1401 - 6:26
کد خبر : 8616

هنرستان گردشگری در مشگین شهر راه اندازی شود

هنرستان گردشگری در مشگین شهر راه اندازی شود
وزیر آموزش و پرورش گفت: راه اندازی هنرستان گردشگری در مشگین شهر از ضرورت هاست و این هنرستان می‌تواند بستر آموزش نیرو و حتی امکان اقامت مسافران و گردشگران را فراهم کند.

به گزارش نسیم صبا:یوسف نوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: احکام بیش از ۴۰۰ هزار معلم در طرح رتبه بندی صادر شده و تا پایان سال به تدریج احکام سایر معلمان نیز صادر می‌شود.

وی معلمان را به صبوری بیشتر دعوت و خاطرنشان کرد: با رفع ابهامات تلاش می‌کنیم تا معلمان از مزایای رتبه واقعی خود بهره مند شوند و اگر در این زمینه اعتراضی نیز باشد از طریق سامانه طراحی شده این اعتراضات مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: افرادی که مدارک غیرواقعی در سامانه بارگزاری کردند چه در مرحله اول و یا در هیئت ممیزه با تشخیص تخلف از رتبه بندی محروم خواهند شد.

نوری از پرداخت حقوق نیروهای خرید خدمت در هفته جاری خبر داد و گفت: این مبلغ به حساب استان‌ها واریز شده و این نیروها در کنار اضافه تدریس معلمان معوقات خود را دریافت خواهند کرد.

وی ظرفیت‌های خوب مشگین‌شهر در حوزه‌های مختلف گردشگری، پرورش آبزیان و باغداری را یادآور شد و بیان کرد: متناسب با این ظرفیت ما آمادگی داریم تا هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی را راه اندازی کنیم تا امکان اشتغال برای فارغ التحصیلان هنرستان‌ها فراهم آید.

وزیر آموزش و پرورش افزود: به جای خانه معلم پیشنهاد می‌کنیم تا هنرستان گردشگری با رشته‌های متنوع به ویژه هتل داری راه اندازی شود تا در کنار آموزش امکان اسکان فرهنگیان در این مراکز فراهم شود.

نوری ادامه داد: آموزش و پرورش در ایام تعطیلات نوروزی بیشترین اسکان را انجام می‌دهد و در بین دستگاه‌های مختلف بیشترین پذیرش مسافران نوروزی را دارد.

وی اظهار کرد: هرچند فضای مدارس چندان مطلوب نیست اما برای اسکان موقت همکاران ما تدارک خوبی را دیدند که در تعطیلات نوروزی ۱۴۰۲ نیز در خدمت فرهنگیان خواهیم بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.