تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آبان 1401 - 7:21
کد خبر : 5802

همه عزم، تمرکز و همت‌تان را صرف افتخارآفرینی برای ایران کنید

همه عزم، تمرکز و همت‌تان را صرف افتخارآفرینی برای ایران کنید
رئیس جمهور گفت: به هیچ وجه اجازه ندهید هیچ جریان یا مسأله‌ای تمرکز شما را برهم بریزد و همه عزم و همت‌تان را صرف افتخارآفرینی برای کشورتان کنید.

به گزارش نسیم صبا از مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر روز دوشنبه در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال برای حضور و افتخارآفرینی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ضمن تقدیر از تلاش‌های کادر فنی برای آماده‌سازی این تیم، گفت: انگیزه، غیرت و شجاعت مهم‌ترین شاخصه‌های ورزشکاران ایرانی در میادین مختلف ورزشی است که باید خدای متعال را بخاطر داشتن این نعمت بزرگ شاکر بود.

رئیس جمهور در ادامه خطاب به بازیکنان تیم ملی فوتبال افزود: اکنون که خدای متعال به واسطه تلاش و همت شبانه‌روزی‌تان، نعمت و افتخار بزرگ پوشیدن لباس تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران را به شما هدیه کرده است، با تلاش مضاعف این نعمت بزرگ را در مسیر شاد کردن ملت ایران به‌کار بگیرید.

رئیسی توکل به خدای متعال را رمز موفقیت و پیروزی در عرصه‌ها و میادین سخت عنوان کرد و اظهار داشت: وقتی شما شاد کردن دل ملت ایران و دوستداران ایران اسلامی و نیز عزت و سربلندی این کشور را هدف خود قرار دهید، حتم بدانید خدای متعال هم عنایت و حمایت خود را از شما دریغ نخواهد کرد.

رئیس جمهور در ادامه با خاطرنشان کردن این نکته که برای برافراشته شدن پرچم پرافتخار این کشور و سربلند و سرافرازی نام ایران در دنیا خون صدها هزار شهید بر زمین ریخته شده، تصریح کرد: این موضوع اهمیت صیانت از حرمت و قداست پرچم جمهوری اسلامی ایران را دو چندان کرده است.

رئیسی با بیان اینکه کسانی که نمی‌خواهند پیروزی و موفقیت جوانان ایرانی را ببینند به دنبال برهم زدن تمرکز شما هستند، گفت: در این زمینه به شدت مراقبت کنید. به هیچ وجه اجازه ندهید هیچ جریان یا مسأله‌ای تمرکز شما را برهم بریزد و همه عزم و همت‌تان را صرف افتخارآفرینی برای کشورتان کنید.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه دشمنان و بدخواهان قصد دارند، پیروزی‌ها و موفقیت‌ها را به کام ملت ما تلخ کنند، افزود: تلاش تیم ملی در زمین مسابقه از جمله آوردگاه‌هایی است که می‌تواند موجب تقویت انسجام و همدلی بیشتر ملت بزرگ ایران و ناکام ماندن خواست دشمنان شود.

رئیسی با تأکید بر اینکه حمایت و پشتیبانی دولت از تیم ملی فوتبال و همچنین همه ورزشکاران، قهرمانان و نام‌آوران ایران اسلامی، قطعی و حتمی است از اعضای حاضر خواست سلام گرمش را به سایر اعضا که در قطر به تیم ملی اضافه خواهند شد، برسانند.

در انتها رئیس جمهور با این دعا که ان‌شاءالله خدای متعال با اراده پولادین شما پیروزی‌ها و موفقیت‌های پی‌درپی را نصیب ملت ایران گرداند، تیم ملی را بدرقه کرد.

پیش از سخنان رئیس جمهور، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان از روند صعود مقتدرانه تیم ملی به جام جهانی، برگزاری انتخابات در فدراسیون فوتبال، انتخاب کادر جدید تیم ملی و همچنین آماده‌سازی تیم ملی فوتبال برای شرکت در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گزارشی ارائه کرد.

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان نیز در سخنانی کوتاه با اشاره به شرایط متفاوت این دوره از مسابقات جام جهانی فوتبال و شرایط سخت و فشرده آماده‌سازی تیم ملی فوتبال، تصریح کرد: ایمان دارم که بازیکنان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران همه تلاش‌شان را برای موفقیت در این بازی‌ها انجام خواهند داد و حتماً در زمان بازگشت از این مسابقات همه به نتایج به دست آمده توسط این تیم افتخار خواهند کرد.

در این مراسم همچنین وحید امیری، علیرضا بیرانوند، رامین رضائیان و مرتضی پورعلی گنجی به نمایندگی از اعضای تیم ملی فوتبال به بیان نظرات، دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود پرداختند.

همچنین محمدمهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی نیز پیام نمایندگان مجلس را به بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان قرائت کرد.

در پایان این مراسم پیراهن شماره ۱۲ تیم ملی به‌عنوان یار دوازدهم تیم ملی به همراه کتاب جام جهانی فوتبال از سوی محمدمهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و مهدی محمدنبی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال به آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور اهدا شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.