تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مرداد 1401 - 4:57
کد خبر : 3248

هماهنگی مرزی ایران و عراق برای تسهیل تردد زائران اربعین

هماهنگی مرزی ایران و عراق برای تسهیل تردد زائران اربعین
فرمانده مرزبانی فراجا اعلام کرد: برای تسهیل تردد و امنیت زائران در مرزها، دیپلماسی و هماهنگی‌های مرزی جمهوری اسلامی ایران و عراق در بالاترین سطح ممکن انجام شده است.

به گزارش نسیم صبا از مهر، سردار احمد علی گودرزی در بازدید از زیرساخت‌ها و سازه‌های در دست اقدام مرز خسروی برای تردد زائران اربعین در شهرستان قصر شیرین، گفت: یکی از وظایف مهم مرزبانی در مأموریت بزرگ اربعین، ایجاد امنیت و تأمین زیر ساخت‌ها برای زائران عتبات است که بحمدالله با تلاش مرزبانان این زمینه در نقطه صفر مرزی خسروی و هنگ مرزی قصرشیرین ایجاد شده است.

وی با تاکید بر لزوم هماهنگی و تعامل سایر دستگاه‌ها و نهادهای متولی در مأموریت اربعین، افزود: برای تسهیل تردد و امنیت زائران در مرزها، دیپلماسی و هماهنگی‌های مرزی جمهوری اسلامی ایران و عراق در بالاترین سطح ممکن انجام شده است.

گودرزی مأموریت مرزبانان در اربعین حسینی را جلوه‌ای از خدمت بی‌منت دانست و اظهار کرد: تا اتمام مأموریت بزرگ اربعین حسینی در خدمت زوار هستیم و کارکنان فرماندهی مرزبانی در مرزها در این مسیر از هیچ کوششی برای تأمین امنیت زائران و خدمات‌رسانی به آنها دریغ نخواهند کرد.

فرمانده مرزبانی انتظامی با بیان اینکه اربعین زمان زنده نگهداشتن یاد و پیروی از شهدای کربلا است، خاطرنشان کرد: این راهپیمایی عظیم، وحدت و انسجام ملت ایران در مقابل دشمنان نظام اسلامی را نشان می‌دهد و دشمنان بدانند راه مقاومت و ایستادگی هر روز پررنگ‌تر خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.