تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اردیبهشت 1402 - 8:36
کد خبر : 9959

هدیه رییس جمهور به فرهنگیان

هدیه رییس جمهور به فرهنگیان
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: فردا هدیه‌ای از طرف رئیس‌جمهور به همه فرهنگیان داده خواهد شد.

به گزارش نسیم صبا از مهر، رضا مراد صحرایی در حاشیه برنامه پاسخگویی برخط سرپرست آموزش در حوزه ارتباطات مردمی دولت سیزدهم در جمع خبرنگاران با تبریک هفته معلم گفت: فردا یک هدیه از طرف رئیس جمهور به همه فرهنگیان داده خواهد شد؛ این هدیه شاید ارزش مادی چندانی که در شأن فرهنگیان باشد نداشته باشد اما اینکه رئیس‌جمهور در چنین روزی این تصمیم برای هدیه دادن را دارند؛ ارزشمند است.

صحرایی با بیان اینکه برای اولین بار سرانه مدارس مستقیم از خزانه به حساب مدارس پرداخت می‌شود؛ گفت: اقدام دیگری که به تازگی آن را انجام دادیم؛ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که در بودجه امسال به صورت جداگانه یک ردیف را برای آن در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه امسال بودجه پرورشی را نسبت به سال‌های گذشته رشد قابل توجهی داده‌ایم؛ گفت: موضوع ورزش مدارس هم چه به لحاظ کمی و چه به لحاظ کیفی رشد قابل قبولی داشته است همچنین مدارس شبانه روزی را از نظر تعداد و عدالت آموزشی به بخشیدیم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: ما آزمون استخدامی را برای فرهنگیان برگزار کردیم که طی آن ۵۲۰ هزار نفر شرکت کردند.

وی با بیان اینکه فرهنگیان مطالباتی را از ما دارند؛ گفت: اگر قرار است نتوانیم مطالبات فرهنگیان را پرداخت کنیم بهتر است من وزیر آموزش و پرورش نشوم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.