تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 فروردین 1402 - 7:15
کد خبر : 9810

نیروهای مسلح در اوج آمادگی قرار دارند

نیروهای مسلح در اوج آمادگی قرار دارند
- فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش گفت: امروز آمادگی نیروهای مسلح به حدی است که دشمن فکر تجاوز به خطوط مرزی کشور را هم نمی کند.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، امیر غلامعلیان صبح سه شنبه در مراسم رژه روز ارتش گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) یکی از راه‌های مقابله با جنگ ترکیبی دشمن، جهاد تبیین است و بر همین اساس قرارگاه جهاد تبیین در نیروهای مسلح کشور راه اندازی گشت؛ لذا همه تلاش‌های خویش را برای اجرای این تدابیر بکار می‌گیریم.

او افزود: این افتخار را داریم که در زمینه دفاعی و امنیتی آمادگی کاملی داریم و این نیز بر همه آحاد مردم ثابت شده است و پیام ارتش جمهوری اسلامی ایران اینچنین است که نیروی زمینی ما در مرزهای کشور فعال است و تهدیدات دشمن را زیر نظر دارد.

امیر غلامعلیان تصریح کرد: به مرحله‌ای از بازدارندگی رسیده‌ایم، دشمنی که گزینه روی میز را در فکر داشت اکنون جرأت گفتنش بر زبان را هم ندارد و این‌ها همه از تدابیر نورانی منویات مقام معظم رهبری است و ما اعتقاد داریم که هیچ حرکتی در ارتش جمهوری اسلامی بدون امر و فرمان فرمانده کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) نیست.

او بیان داشت: امروز آمادگی نیروهای مسلح به حدی است که دشمن فکر تجاوز به خطوط مرزی کشور را هم ندارد؛ چراکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه‌های نظامی به خودکفایی رسیده و هیچ نیازی به تجهیزات بیگانه ندارد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش از تجهیز هزار و ۲۰۰ قلم تجهیزات عمده دفاعی نظامی به همت متخصصان و کاربلدان داخلی به ارتش جمهوری اسلامی خبر داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.