تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهریور 1403 - 7:23
کد خبر : 19860

نماینده مجلس از عملکرد شرکت گاز استان کرمان قدردانی کرد

نماینده مجلس از عملکرد شرکت گاز استان کرمان قدردانی کرد
نماینده مردم شریف بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی در جلسه خود با مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان از عملکرد این شرکت در این سه شهرستان قدردانی کرد.

به گزارش نسیم صبا: یاسر سلیمانی؛ نماینده مردم شریف شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی به همراه فرمانداران این شهرستان ها با حضور در کرمان و تشکیل جلسه با محمدرضا سلیمانی، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان از عملکرد این شرکت در سه شهرستان فوق قدردانی کرد و گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی این مناطق، گاز یکی از نعمت های بزرگ برای ما محسوب می شود و خوشحالیم که اکثر مردم ما از این نعمت برخوردار هستند.
وی با اشاره به اینکه گازرسانی در حوزه شهری سه شهرستان نامبرده به صورت ۱۰۰ درصدی انجام شده است، عنوان کرد: با توجه به هوای سرد طاقت فرسا در برخی از روستاها، درخواست تکمیل گازرسانی به آنها را داریم تا مردم عزیزی که در این مناطق سکونت دارند نیز از نعمت گاز طبیعی بهره¬مند شوند.
به محض دریافت مجوز، گازرسانی به مناطق درخواست شده تکمیل می شود
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان در این جلسه گفت: وضعیت گازرسانی در شهرستان های بافت و رابر و ارزوئیه مطلوب بوده و انشالله با روند در پیش گرفته شده و پیگیری مستمر، به محض تامین بودجه و دریافت مجوزهای لازم از شرکت ملی گاز ایران، شرکت گاز استان کرمان بلافاصله نسبت به تکمیل مناطق باقیمانده این شهرستان ها اقدام می کند.
سلیمانی بیان کرد: در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه گازدار هستند و با تکمیل پروژه های در دست اجرا و انتخاب پیمانکار ۹۹ درصد جمعیت روستاهای شهرستان های فوق از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.
وی با اشاره به اهمیت گازرسانی به صنایع و راه اندازی مشاغل جدید و اشتغال زایی، افزود: همواره با تمرکز بر این موضوع، گازرسانی به صنایع از اولویت های شرکت گاز استان کرمان بوده و قابل ذکر است از مجموع پروژه های افتتاح شده این شرکت در هفته دولت سال جاری، ۱۳ صنعت در شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه بوده است.
به گفته سلیمانی هم اکنون ۵۴ صنعت عمده و جزء در سه شهرستان بافت، رابر و ارزوئیه از نعمت گاز طبیعی بهره¬مند هستند و با اجرای ۲ هزار و ۶۲ کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه در این شهرستان ها، تاکنون ۴۰ هزار و ۸۲۹ اشتراک جذب و ۳۶ هزار و ۴۲۳ انشعاب در مناطق فوق نصب گردیده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.