تاریخ انتشار : شنبه 7 آبان 1401 - 5:21
کد خبر : 5270

نمازگزاران کرمانی حمله تروریستی به حرم شاهچراغ را محکوم کردند

نمازگزاران کرمانی حمله تروریستی به حرم شاهچراغ را محکوم کردند
نمازگزاران در شهر کرمان و سایر شهرستان ها و مناطق این استان امروز بعد از اقامه نماز جمعه در محکومیت جنایت تروریست های داعشی در حرم احمد ابن موسی (شاهچراغ)، راهپیمایی و این اقدام تروریستی را محکوم کردند.

به گزارش نسیم صبا ازایرنا، راهپیمایی اعتراض آمیز نمازگزاران در شهر کرمان بعد از اقامه نماز جمعه و از مصلای بزرگ امام علی (ع) تا میدان بسیج و با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد.

امام جمعه، استاندار، فرماندار، فرمانده انتظامی، سایر فرماندهان نیروهای نظامی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز با آحاد مختلف مردم در این راهپیمایی علیه تروریست‌ها و اغتشاشگران شعار سردادند.

همچنین نمازگزاران کرمانی ضمن اینکه شعار “مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر منافق فتنه گر، ابوالفضل علمدار خامنه ای نگه دار، داعشی و تکفیری ضد دین باید شود محو ز روی زمین، داعشی و تکفیری وهابی سه عنصر شیطانی و الحاقی، داعشی و تکفیری با کفر هم صدایند این دشمنان اسلام مزدور آمریکایند، امروز روز مرگ داعشی هاست، اسرائیل و آمریکا دشمن ایران زمین است، رهبر اگر فرمان دهد جان را فدایش می کنیم و تکفیری و منافق اعدام باید گردد و منافق،آشوبگر اعدام باید گردد” سر دادند، پلاکاردهایی را نیز با مضمون “مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق، مرگ بر آمریکا، نیروی انتظامی تشکر تشکر” حمل می کردند.

راهپیمایان با در دست داشتن تمثال رهبر معظم انقلاب اسلامی و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بندهای قطعنامه پایانی این راهپیمایی را با ندای الله اکبر تایید کردند.

در پایان راهپیمایان نماز جمعه برای شهدای مظلوم شاهچراغ نوحه سرایی و عزادارای کردند و با ذکر یا زهرا (س) و مهدی (عج) بیا، این راهپیمایی را خاتمه دادند.

غروب روز چهارشنبه (چهارم آبان ۱۴۰۱) فردی مسلح با حمله به نمازگزاران در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز ۱۵ نفر از جمله چند زن و کودک را به شهادت رساند و بنا بر اعلام مسئولان استان فارس، ۲۵ نفر نیز در این حادثه مجروح شدند.

در استان فارس سه روز عزای عمومی اعلام شده است.

آیین تشییع پیکر مطهر شهدای این حادثه روز شنبه (هفتم آبان ۱۴۰۱) با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم در شهر شیراز برگزار و برخی از آن‌ها در حرم مطهر شاهچراغ به خاک سپرده خواهند شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.