رییس انجمن ورزش شهرداری‌های کشور با اشاره به برگزاری المپیاد ورزشی شهرداری‌ها برای نخستین بار از استان کرمان در مرداد ماه امسال در چند رشته ورزشی ویژه کارکنان شهرداری‌ها گفت: کرمان به عنوان برگزارکننده المپیاد ورزشی شهرداری‌ها، یادواره شهیدان جمهور و مقاومت در کشور انتخاب شد.

میلاد برخوری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: استان کرمان را به عنوان استان پایلوت(نمونه) در بحث برگزاری این رویداد برای نخستین بار در سطح کشور انتخاب کرده‌ایم و پس از آن با کمک وزارت ورزش و جوانان و وزارت کشور این رویداد بزرگ را در سایر استان ها نیز برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: این المپیاد را به نام شهیدان جمهور و مقاومت نامگذاری کرده‌ایم و امیدواریم پس از اجرای موفق آن در استان کرمان در سطح کشور نیز بتوانیم با همکاری سایر نهادها آن را برگزار کنیم و تجربه‌ای موفق را به ثبت برسانیم.

برخوری گفت: این المپیاد در رشته های فوتسال، والیبال و تنیس روی میز برگزار می شود.

رییس انجمن ورزش شهرداری‌های کشور ادامه داد: رسالت ما در این انجمن نهادینه کردن ورزش همگانی با کمک شهرداری‌ها در بین مردم است و از سویی ورزش کارکنان شهرداری‌ها را به صورت ویژه دنبال خواهیم کرد تا کارکنان در بحث خدمت‌رسانی به مردم بهتر عمل کنند.

وی بیان کرد: به‌زودی تغییرات مدیریتی در این انجمن با انتصاب اعضای هیات رییسه و چارت مدیریتی صورت خواهد گرفت و تقویم سالانه آن در حال تدوین است که به مرحله عملیاتی خواهید رسید.

انجمن ورزش شهرداری های کشور ذیل فدراسیون ورزش های همگانی فعالیت می کند.