تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 تیر 1403 - 7:27
کد خبر : 18589

نخستین المپیاد ورزشی شهرداری‌های کشور در کرمان برگزار می‌شود

نخستین المپیاد ورزشی شهرداری‌های کشور در کرمان برگزار می‌شود
رییس انجمن ورزش شهرداری‌های کشور با اشاره به برگزاری المپیاد ورزشی شهرداری‌ها برای نخستین بار از استان کرمان در مرداد ماه امسال در چند رشته ورزشی ویژه کارکنان شهرداری‌ها گفت: کرمان به عنوان برگزارکننده المپیاد ورزشی شهرداری‌ها، یادواره شهیدان جمهور و مقاومت در کشور انتخاب شد.

میلاد برخوری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: استان کرمان را به عنوان استان پایلوت(نمونه) در بحث برگزاری این رویداد برای نخستین بار در سطح کشور انتخاب کرده‌ایم و پس از آن با کمک وزارت ورزش و جوانان و وزارت کشور این رویداد بزرگ را در سایر استان ها نیز برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: این المپیاد را به نام شهیدان جمهور و مقاومت نامگذاری کرده‌ایم و امیدواریم پس از اجرای موفق آن در استان کرمان در سطح کشور نیز بتوانیم با همکاری سایر نهادها آن را برگزار کنیم و تجربه‌ای موفق را به ثبت برسانیم.

برخوری گفت: این المپیاد در رشته های فوتسال، والیبال و تنیس روی میز برگزار می شود.

رییس انجمن ورزش شهرداری‌های کشور ادامه داد: رسالت ما در این انجمن نهادینه کردن ورزش همگانی با کمک شهرداری‌ها در بین مردم است و از سویی ورزش کارکنان شهرداری‌ها را به صورت ویژه دنبال خواهیم کرد تا کارکنان در بحث خدمت‌رسانی به مردم بهتر عمل کنند.

وی بیان کرد: به‌زودی تغییرات مدیریتی در این انجمن با انتصاب اعضای هیات رییسه و چارت مدیریتی صورت خواهد گرفت و تقویم سالانه آن در حال تدوین است که به مرحله عملیاتی خواهید رسید.

انجمن ورزش شهرداری های کشور ذیل فدراسیون ورزش های همگانی فعالیت می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.