تاریخ انتشار : یکشنبه 8 اسفند 1400 - 17:07
کد خبر : 801

می‌خواهیم بهترین‌های دنیا را بگیریم/ مشکلات پرسپولیس تمامی ندارد

می‌خواهیم بهترین‌های دنیا را بگیریم/ مشکلات پرسپولیس تمامی ندارد
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به روند خصوصی سازی این تیم گفت: امیدوارم بتوانیم یک روزی جشن بگیریم که پرسپولیس مشکل مالی نداشته باشد و بتوانیم بهترین بازیکنان دنیا را به خدمت بگیریم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به روند خصوصی سازی این تیم گفت: امیدوارم بتوانیم یک روزی جشن بگیریم که پرسپولیس مشکل مالی نداشته باشد و بتوانیم بهترین بازیکنان دنیا را به خدمت بگیریم.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حاشیه نشست مربوط به خصوصی سازی این باشگاه که با حضور پیشکسوتان برگزار شد، گفت: با توجه به مشکلاتی که پرسپولیس در ۴۰ سال گذشته داشته است بیشترین مسائل را این روزها داریم تحمل می‌کنیم چون فضای موجود برای درآمدزایی بسته شده است.

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: بعد از ورود متوجه شدیم بیشتر فضای درآمدزایی را قبلاً داده اند و پولش را هم گرفته اند. می‌خواهیم درآمدزایی کنیم چون مشکلات پرسپولیس تمام شدنی نیست. از ابتدای ورود با پنجره بسته روبرو شدیم. اولی را باز کردیم و دومی بسته شد. آن را هم باز کردیم.

او درباره ادامه روند مشکلات مالی سرخپوشان افزود: سپس بدهی‌های داخلی مطرح شدند که وقتی پنجشنبه پنجره را باز کردیم صبح جمعه به من زنگ زدند و گفتند باز هم برای نقل و انتقالات محروم هستیم که گفتم مگر می‌شود روز جمعه چنین اتفاقی رخ دهد.

درویش با طنز و کنایه گفت: به همین خاطر فکر کردیم استانداردها لولاهای ما را بسنجند که این قدر پنجره باز و بسته می‌شود مشکلی به وجود نیاید. خدا را شکر حالا توانستیم تعدادی از آنها را حل کنیم. فکر می‌کنم مشکلات مالی را با توجه به خصوصی سازی باشگاه بتوانیم حل کنیم.

او درباره روند خصوصی سازی پرسپولیس تاکید کرد: این کار بعد از ۴۰ سال باید عملیاتی شود تا بدهی‌های انباشته شده حل شود. باید بدهی‌های حقیقی نیز پرداخت شود. برای باشگاهی با ۵۰ میلیون هوادار که اول ایران است، خوب نیست به این روز افتاده است. یقین دارم با طرحی که سازمان خصوصی سازی داده است مشکل برطرف می‌شود. این مهم ممکن نیست مگر با همدلی و تفاهم که تمام اعضای باشگاه بزرگ پرسپولیس از پیشکسوتان تا هواداران داشته باشند.

درویش در پایان وعده از حل مشکلات این تیم داد و گفت: امیدوارم بتوانیم یک روزی جشن بگیریم که پرسپولیس مشکل ندارد و در پی آن هستیم که بزرگترین بازیکنان دنیا را بگیریم تا برای قهرمانی آسیا هم مشکلی نداشته باشیم که این اتفاق حتماً ممکن خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.