تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 فروردین 1401 - 11:22
کد خبر : 1504

مهمترین وظیفه مسئولین پاسداری و حفظ راه و دستاوردهای شهدا و خدمت به خانواده آنهاست

مهمترین وظیفه مسئولین پاسداری و حفظ راه و دستاوردهای شهدا و خدمت به خانواده آنهاست
رئیس جمهور با تاکید بر حل مشکلات خانواده های شهدا گفت: مهمترین وظیفه مسئولین پاسداری از راه شهدا و خدمت به خانواده آنهاست.

به گزارش نسیم صبا:آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی عصر روز چهارشنبه در ادامه برنامه های سفر خود به استان خراسان رضوی در دیدار صمیمانه با خانواده های شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم استان خراسان رضوی، ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، گفت: توفیقی است که در ابتدای سال نو، در ماه مبارک شعبان و در کنار مضجع شریف امام هشتم (ع) در خدمت خانواده شهدا و جانبازان هستم.
رئیس جمهور با اشاره به اینکه شهدا در آزمون های مختلف سربلند هستند، اظهار داشت: شهدای مدافع حرم در مقابل یک جریان بی رحمی که عامل دست آمریکا و رژیم صهیونیستی بود و قصد داشت منطقه را به هم بریزد، ایستادند.
دکتر رئیسی ضمن اشاره به کرامت و بردباری خانواده شهدا نسبت به مصیبت از دست دادن عزیزانشان، تصریح کرد: شما خانواده شهدا همیشه شاکر خداوند هستید، مشکلات شما را متزلزل نکرد و اعتقادتان به نظام و اسلام را حفظ کردید.
رئیس جمهور در این دیدار به نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب نسبت به خانواده شهدای مدافع حرم اشاره کرد و اظهار داشت: مهمترین وظیفه مسئولین پاسداری از راه و حفظ آثارو دستاوردهای شهدا و خدمت به خانواده آنهاست. چراکه حقیقتاً خون شهدا از جامعه جهل زدایی می کند.
آیت الله رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به دغدغه های مطرح شده از سوی خانواده شهدای مدافع حرم، مسئولین استانی را مکلف کرد تا در اسرع وقت نسبت به رفع دغدغه های این عزیزان اقدام کنند.
پیش از سخنان رئیس جمهور تعدادی از خانواده های شهدا به بیان دیدگاهها، دغدغه ها و مشکلات خود پرداختند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.