تاریخ انتشار : دوشنبه 1 فروردین 1401 - 16:17
کد خبر : 1280

معاون وزیر راه: اماکن راهداری کشور در خدمت مسافران نوروزی قرار می‌گیرد

معاون وزیر راه: اماکن راهداری کشور در خدمت مسافران نوروزی قرار می‌گیرد
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مسافران نوروزی امسال می توانند از تمام خدمات رفاهی اماکن این سازمان در محورهای ارتباطی سراسر کشور استفاده کنند و حتی شب ها نیز در این مکان ها مستقر شوند.

به گزارش نسیم صبا ازایرنا، داریوش امانی روز دوشنبه در حاشیه سفر به استان کرمان در جمع رسانه ها افزود: امسال گشت‌های راهداری را در محورهای ارتباطی کشور داریم و یکهزار و ۲۰۰ نفر در این بخش در خدمت مسافران نوروزی هستند.

وی اظهار داشت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای قبل از عید نوروز اقدامات زیادی برای رفاه مسافران نوروزی انجام داده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: خط کشی، روشنایی، فعالیت‌های عمرانی در راستای ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی برنامه ریزی شده و این اقدامات طبق برنامه زمانبندی پیش رفته و اجرا شده است.

وی تصریح کرد: ۱۰ هزار نیروی راهداری سازمان راهداری و حمل جاده ای با ۹ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو نیمه سنگین، سنگین و سبک ۲۴ ساعته در محورهای ارتباطی کشور به مسافران نوروزی خدمات می دهند.

امانی افزود: با توجه به اینکه در بخش حمل و نقل پیش بینی می‌شود ازدیاد جمعیت داشته باشیم، برنامه ریزی در بخش ناوگان عمومی و اتوبوس انجام شد و ناوگان ما در محورهای با تردد بیشتر از جمله مشهد، استان های جنوبی کشور و حوزه اردوهای راهیان نور بیشترین خدمات دهی را دارند.

وی با بیان اینکه غیر از ۲ سه راه فرعی اکنون تمامی محورهای اصلی کشور باز است گفت: برف سنگینی در اردبیل باریده اما بیشتر محورهای این استان باز است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با همراهی معاون راههای فرعی و روستایی و معاون توسعه مدیریت و منابع این سازمان و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان امروز پس از ادای احترام به شهدا و زیارت مرقد مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از مراحل ساخت راهدارخانه مرکزی کرمان، پایانه حمل بار و مسافر کرمان بازدید کردند و پس از آن راهی استان هرمزگان شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.