تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 آذر 1401 - 7:46
کد خبر : 6063

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان: ۶۰۰ میلیارد تومان در خصوص پروژه‌های سفر رئیس جمهور ابلاغ شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان: ۶۰۰ میلیارد تومان در خصوص پروژه‌های سفر رئیس جمهور ابلاغ شد
- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان از ابلاغ ۶۰۰ میلیارد تومان برای اجرای مصوبه‌های سفر رئیس جمهور به کرمان خبر داد.

به گزارش نسیم صبا از مهر، سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی گفت: مجموع مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان کرمان حدود ۲۵ هزار میلیارد تومان بوده که همه آنها به وزارتخانه‌های مربوطه ابلاغ شده و اخیراً حدود ۶۰۰ میلیارد تومان برای آغاز پروژه‌های بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی به استان ابلاغ شده و طی یک ماه آینده نیز همین میزان اعتبار به کرمان ابلاغ خواهد شد.

به گفته وی، تعدادی از مصوبات مربوط به وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، صمت و نیرو به دلیل اختلاف دیدگاهی بین وزرا معطل مانده بودند که اخیراً آن مصوبات نیز ابلاغ شده‌اند.

طبق اعلام معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان، ۱,۵۰۰ میلیارد تومان در حوزه وزارت نیرو به مجموعه مصوبات سفر ریاست جمهور به استان کرمان اضافه شده است. همچنین دو پروژه جدید به مصوبات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان اضافه شد.

به گفته موسوی، مجموع مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان کرمان حدود ۲۵ هزار میلیارد تومان شده که همه آنها به وزارتخانه‌های مربوطه ابلاغ شده و اخیراً حدود ۶۰۰ میلیارد تومان برای آغاز پروژه‌های بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی به استان ابلاغ شده و طی یک ماه آینده نیز همین میزان اعتبار به کرمان ابلاغ خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که هیچیک از مصوبات سفر حذف نشده است، می‌افزاید: برخی از مصوبات باید از وزارتخانه بودجه دریافت می‌کردند که اعتباراتی برای اجرای آنها به دستگاه‌های تابعه خود در استان داده‌اند.

به گفته آیت‌اللهی موسوی، مقرر است همه مصوبات سفر تا پایان دولت به بهره‌برداری برسند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.