تاریخ انتشار : سه شنبه 22 شهریور 1401 - 8:07
کد خبر : 4092

معاون عمرانی استاندار کرمان: ۲۳ هزار میلیارد تومان پروژه در سفر دولت به کرمان مصوب شد

معاون عمرانی استاندار کرمان: ۲۳ هزار میلیارد تومان پروژه در سفر دولت به کرمان مصوب شد
معاون عمرانی استاندار کرمان از تصویب ۲۳ هزار میلیارد تومان پروژه در سفر دولت به کرمان خبرداد.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، عصر دوشنبه جلسه بررسی مشکلات عمرانی شهرستان سیرجان با حضور سید مصطفی آیت اللهی موسوی برگزار شد، در این جلسه فرماندار، بخشداران، دهیاران و شهرداران جداگانه به بیان مشکلات پروژه‌های عمرانی در دست احداث دستگاه‌های اجرایی، احیا و مرمت قنوات، آسیب‌های وارد شده به معابر شهری و جاده‌های روستایی در سیل اخیر پرداختند.

معاون عمرانی استاندار با اشاره به سفر اخیر ریاست محترم جمهور، خاطر نشان کرد: بیش از ۲۳ هزار میلیارد تومان پروژه در این سفر تعریف شد که بخش عمده‌ای از نیازهای استان را که دغدغه سنوات گذشته بودند مرتفع می‌کند.

وی از تصویب حدود هزار میلیارد تومان اعتبار برای احداث و تکمیل راه‌های روستایی استان در سفر ریاست جمهوری خبر داد و با اشاره به تبصره ۵ ماده ۱۴ قانون معادن افزود: تا سال گذشته از همین محل اعتباراتی در استان توزیع می‌شد که اهتمام شخص استاندار محترم و مجموعه استان بر این است که اختیار تصمیم گیری در این رابطه به استان محول گردد و قطعاً کمک بزرگی به اجرای پروژه‌های عمرانی خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار در پاسخ به سوالات و موارد مطرح شده در خصوص الحاق اراضی به محدوده شهرهای اقماری سیرجان افزود: اداره کل راه و شهرسازی، پس از بررسی‌های لازم چنانچه اراضی دولتی با قابلیت الحاق موجود باشند با طی فرآیند قانونی، الحاق به محدوده قابل انجام می‌باشد.

وی در ادامه به بیان و ارائه راهکار برای مسائل موجود در شهرداری‌ها از جمله اعطای قیر، طرح‌های جداسازی آب شرب از فضای سبز، خرید ماشین آلات عمرانی و اعتبارات عمرانی پرداخت.

این جلسه چهار ساعته پس از بحث و بررسی مشکلات حوزه راه، مسکن، ارتباطات و زیرساخت، به پایان رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.