تاریخ انتشار : شنبه 18 تیر 1401 - 5:15
کد خبر : 2655

مسئولان محیط سالمی در محل کار برای خانم ها مهیا کنند

مسئولان محیط سالمی در محل کار برای خانم ها مهیا کنند
نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: در قبال امر حجاب همه ما وظیفه داریم محیط سالمی برای خانم ها در محل کار مهیا کنیم، همچنین حریم زن و مرد در محیط کار حفظ شود.

به گزارش نسیم صبا از مهر حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در نمازجمعه کرمان ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: همه ما در محضر خداوند هستیم لذا باید تقوای الهی را رعایت کرد.

وی با بیان این مطلب که تمام حقیقت وجود ما در گرو عمل ما است، اظهار داشت: اولین مطلب در قبال احساس مسئولیت این است که هدایت ما در گرو تعهد و احساس مسئولیت است.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه دایره مسئولیت بسیار گسترده است و تمامی جوارح ما در محضر خداوند باید پاسخگو باشد، بیان کرد: تا چیزی را ندیدیم، نباید قبول کنیم و حتی اگر دیدیم هم، هر چیزی را نباید بگوییم.

وی با بیان این مطلب که حرف زدن بدون علم و اطلاعات دقیق موجب شایعه سازی و سوءاستفاده می شود، عنوان کرد: گاهی اوقات پشیمانی از گفته های ناصحیح هم فایده ای ندارد، جبران ناپذیر است و در محکمه الهی باید پاسخگو بود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ضمن تسلیت شهادت مسلم ابن عقیل سفیر امام حسین (ع)، افزود: در آستانه حرکت امام حسین (ع) از مکه به مدینه قرار داریم که دارای درس ها و عبرت های فراوانی است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به جریان کشف حجاب در ایران، افزود: رضاخان به همراه آتاترک در ترکیه سه ماموریت داشتند، ماموریت اول طرد روحانیت بوده است در نتیجه به دنبال این بودند که هر کسی لباس روحانیت را نپوشد، راهکار دوم رضا خان جلوگیری از روضه خوانی بود، روضه خوانی جرم شد تاجایی که مردم مخفیانه روضه می خواندند و در مرحله سوم کشف حجاب بوده است.

وی با اشاره به اینکه بی حجابی در راستای طوفان تهاجم فرهنگی است چراکه چادر و حجاب خنثی کننده جنگ فرهنگی است، عنوان کرد: در قبال امر حجاب همه ما وظیفه داریم محیط سالمی برای خانم ها در محیط کار مهیا کنیم، رفت و آمدها در جامعه دینی باید براساس حجاب و عفاف باشد همچنین حریم زن و مرد در محیط کار رعایت شود.

حجت الاسلام ضمن گرامیداشت روز عرفه و تبریک عید قربان گفت: نکات برجسته زیادی در دعای عرفه وجود دارد لذا باید با معرفت و توجه به معانی، عبارات این دعا را بخوانیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.