تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مرداد 1401 - 8:08
کد خبر : 3439

محصولات صنعت ساختمانی ایران قابل رقابت با کالاهای مشابه اروپایی

محصولات صنعت ساختمانی ایران قابل رقابت با کالاهای مشابه اروپایی
رئیس اتاق تعاون ایران گفت: بسیاری از محصولاتی که در حوزه صنعت ساختمان در داخل تولید می شوند، قابلیت رقابت با کالاهای مشابه مطرح اروپایی را دارند.

به گزارش نسیم صبا از مهر، بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران در مراسم اختتامیه بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان، این نمایشگاه را یکی از رویدادهای مهم نمایشگاهی دانست و گفت: حضور فعالان صنعت ساختمان و تولیدکنندگان این بخش در نمایشگاه امسال چشمگیر بود و از بیش از ۱۰ کشور اروپایی و آسایی و منطقه در این نمایشگاه حضور داشتند؛ قراردادهای متعددی نیز میان فعالان این صنعت در طول برگزاری نمایشگاه به امضا رسید. به گونه‌ای که بیش از ۸۰۰ شرکت تولیدکننده نهاده‌های ساختمانی عرفه داشتند و ۲۰۰ بازدیدکننده خارجی در قالب تورهای بازرگانی از نمایشگاه بازدید کردند.

وی ادامه داد: با توجه به نام گذاری امسال به نام دانش بنیان، تولید و اشتغال، شاهد حضور پررنگ شرکت‌های دانش بنیان در این نمایشگاه بودیم و میان این شرکت‌های دانش بنیان و همچنین شرکت‌های تولیدکننده نهاده‌های ساختمانی، پیوندهای بازرگانی و اقتصادی برقرار شد.

رئیس اتاق تعاون ایران با تأکید بر اینکه بسیاری از محصولات داخلی ما در حوزه صنعت ساختمان، امکان رقابت با کالاها و محصولات مشابه اروپایی و برندهای مطرح جهانی را دارند یادآور شد: این محصولات می‌توانند در بازارهای جهانی سهم داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در آینده نزدیک نه تنها از واردات مصالح و نهاده‌های ساختمانی بی نیاز شویم، بلکه حتی صادرکننده این محصولات باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.