تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1400 - 11:22
کد خبر : 568

فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه ترویج شود

فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه ترویج شود

– امام جمعه کرمان خواستار ترویج و رواج فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه شد. به گزارش نسیم صبا از مهر، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در مراسم گرامیداشت شهید شیخ علی ایرانمنش ضمن تسلیت سالروز شهادت این شهید بزرگوار به جامعه فرهنگی استان و خانواده وی از برگزاری یادواره شهید شیخ علی ایرانمنش در

– امام جمعه کرمان خواستار ترویج و رواج فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه شد.

به گزارش نسیم صبا از مهر، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در مراسم گرامیداشت شهید شیخ علی ایرانمنش ضمن تسلیت سالروز شهادت این شهید بزرگوار به جامعه فرهنگی استان و خانواده وی از برگزاری یادواره شهید شیخ علی ایرانمنش در روز بیست و دوم اسفند ماه سال جاری خبر داد.

وی با بیان اینکه معلمی، عالم بودن و شهید بودن سه ویژگی برجسته شهید ایرانمنش است، تاکید کرد: صفات اخلاقی و رفتاری شهید ایرانمنش باید برای جامعه دانش آموزی و فرهنگی ترویج و تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه شهید ایرانمنش معلم بود و معلم به لحاظ تأثیرگذاری و واقعیت جامعه بشری یک جایگاه ممتاز را به خود اختصاص داده است، خاطر نشان کرد: معلم با روح و روان انسان سر و کار دارد پس کلمه معلم در افراد تحول درونی و انقلاب به وجود می‌آورد و منشأ خیرات و برکات فراوان است.

وی با اشاره اینکه شهید ایرانمنش عالم به دین و عادل به دین بود، گفت: نگاه معلم به مدرسه و دانش آموز از جایگاه عالم دین نگاه کاملاً پیشرفته و پیشتاز است و در دانش آموز تأثیر گذاری زیادی دارد.

علیدادی با بیان اینکه شهید ایرانمنش معلم عالم شهید است، اظهار داشت: این سه ویژگی برجسته شهید ایرانمنش هستند که باید در جامعه فرهنگی و دانش آموزی ترویج و تبیین شوند.

امام جمعه کرمان با اشاره به نقش آموزش و پرورش در توسعه و پیشرفت کشور گفت: آموزش و پرورش یک کانون ارزشمند و آغاز و پایان هر حرکت ارزشمند فرهنگی در جامعه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.