تاریخ انتشار : دوشنبه 1 اسفند 1401 - 7:57
کد خبر : 8521

فراخوان طراحی تندیس جایزه ملی محیط زیست

فراخوان طراحی تندیس جایزه ملی محیط زیست
دبیرخانه جایزه ملی محیط زیست برای طراحی تندیس جایزه ملی محیط زیست فراخوانی صادر کرد.

به گزارش نسیم صبا از مهر، سازمان حفاظت محیط زیست در نظر دارد، طراحی تندیس رویداد ملی جایزه محیط زیست را با مشارکت هنرمندان سراسر کشور، به‌ویژه فعالان حوزه تجسمی و گرافیک انجام دهد. بنابراین شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را تا ۱۰ اسفند ماه به آدرس jayezemeli.doe@gmail.com ارسال کنند.

تندیس طراحی شده علاوه بر اینکه خلاقانه است، باید دارای ایده و کیفیت نیز باشد. همچنین متناسب با اهداف جایزه بوده و هویت بصری و مفهومی از محیط زیست ارائه دهد.
ویژگی حائز اهمیت برای طراحی تندیس، سادگی و اثرگذار بودن آن است.

بر اساس شرایط و مقررات اعلامی، هر طراح مجاز است فقط دو طرح به دبیرخانه ارسال کند.

اندازه و ارتفاع تندیس، باید ۳۵ سانتی‌متر باشد. طرح‌ها باید با تصاویر سه‌بعدی با فرمت jpg و در سایز A4 عمودی و ترجیحاً با رندر ویدئویی اثر ارسال شود. مشخصات شخص هنرمند شامل نام و نام خانوادگی، شماره تماس، کد ملی، سوابق همراه با توضیح کامل مفهوم طرح، نحوه اجرا و مواد ساخت تندیس در قالب ورد ارسال شود.

اولویت ساخت تندیس برگزیده با هنرمند صاحب طرح است. اجرای طرح برگزیده ممکن است مشروط به اصلاح و بازنگری موردی باشد.

مسئولیت اصالت طرح‌ها، تعلق آن به طراح اثر و عواقب حقوقی ناشی از اثبات خلاف این مورد، در هر مرحله‌ای به‌عهده فرستنده آثار است.

تمام حقوق مادی و معنوی طرح برگزیده متعلق به سازمان حفاظت محیط زیست خواهد بود.

لازم به یادآوری است؛ سازمان حفاظت محیط زیست به‌منظور تشویق اشخاص، انجمن‌ها و موسساتی که به نحوی در حفاظت و بهسازی محیط زیست خدماتی ارائه کرده‌اند، جایزه‌ای به نام جایزه ملی محیط زیست اعطا می‌کند.

جایزه ملی محیط زیست فرصتی برای تبادل اندیشه‌ها و دستاوردهای این عرصه، ایجاد انگیزه برای مشارکت مردمی و گسترش فرهنگ حمایت و حفاظت از محیط زیست در جامعه است. این رویداد با رویکرد تشویق و تقدیر از افرادی که در این زمینه کوشا هستند و به نوعی در شناخت و بسط آن کوشا هستند، برگزار می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.